Naš drugi Beautyfest, koji se 18. listopada održao u prekrasnom hotelu Esplanade Zagreb, okupio je brojne uzvanike, među kojima su se našla i mnoga poznata lica. U ugodnoj atmosferi zaljubljenici u ljepotu mogli su istražiti ponudu raznih izlagača preparativne i dekorativne kozmetike, a uz razne kornere, panele, radionice i tretmane imali su priliku naučiti kako razmaziti svoju kožu i pružiti joj ono što zaslužuje, ali i kako se njegovati iznutra.
Beautyfest by Zadovoljna.hr događanje je humanitarnog karaktera. Čitateljice koje su odabrale ulaznicu Beautyfest Pink donirale su 30 eura na račun udruge Nismo same, a svi prisutni mogli su na punktu udruge i kupiti majicu Jes' šta napipa, za čiji je dizajn zaslužna mlada i talentirana ilustratorica Tisja Kljaković Braić.
Beauty korneri u prekrasnoj Smaragdnoj dvorani
Nagrađivani hrvatski brend prirodne kozmetike Immortella Mediterranean Beauty na Beautyfestu je predstavio Bioretin-oil serum, novi proizvod za poboljšanje teksture, ujednačen ten i prevenciju starenja kože u svakoj dobi. Inovativna formula kakva još nije viđena na našem području donosi sveobuhvatno poboljšanje raznih stanja kože, a sve u jednom proizvodu. Serum aktivno djeluje protiv bora i finih linija, poboljšava teksturu kože, umiruje, regulira lučenje sebuma, ujednačava i posvjetljuje ten.
Vodeći uvoznik i distributer luksuzne kozmetike u Hrvatskoj BAHLEN obilježio je rođendan brenda Germaine de Capuccini, koji ove godine slavi velikih 60 godina postojanja. U sklopu Beautyfesta Germaine de Capuccini prvi je put izložio refill kreme. Brend, nadahnut ciljevima održivog razvoja i korporativnom društvenom odgovornošću, odlučio je raditi na tome da svi zajedno sudjelujemo u očuvanju ljepote našeg planeta.
Korner koji je svakako privlačio svojim bojama bio je onaj poznatog brenda za održavanje intimne higijene. Chilly je predstavio svoje maramice i gelove za intimnu njegu koji su posebno dizajnirani u skladu s prirodnim pH-om intimnih dijelova tijela, a omogućuju nam da se osjećamo svježe, druželjubivo i samopouzdano u svakom trenutku. Posjetiteljice su mogle pokupiti svoj primjerak intimnih maramica i same se u svoje vrijeme uvjeriti u njihovu funkcionalnost, ali i osjećaj samopouzdanja koji pružaju.
Na Beautyfestu je predstavljen novi brend La Pianta, a riječ je o prestižnoj korejskoj kozmetici koju je farmaceutkinja Roberta Donadelli prilagodila europskom tržištu. Posjetiteljice su imale prilike isprobati pet proizvoda.
Na korneru GM Pharma predstavljeni su brendovi Dr. Irena Eris. Njihove police bile su ispunjene proizvodima Pharmaceris, koji sadrže dermoinovacije za problematičnu kožu, Dr. Irena Eris Clinic way za anti age i njegu osjetljive kože te Lirene za inovativne ideje ljepote koje zadovoljavaju stvarne potrebe kože kroz široku ponudu kozmetike za njegu lica i tijela. Posjetiteljice su imale priliku isprobati i novost na tržištu - W liniju za njegu kože sklone hiperpigmentacijama. Istaknuli bismo vitamin C, koji je danas popularan u skincareu, a ovaj se sastoji od biološki aktivnog 15-postotnog vitamina C. Drugi novitet je W-Meladermix peel, piling koji ima čak 20 % kiselina, i to 5,4 % glikolne kiseline, 9,6 % mliječne, 5 % bademove te 1 % betaina.
Jedinstven beauty koncept DermaCare predstavio je svoje brendove Dermalogicu, Jane Iredale i ANP, skincare, make-up i njegu kože iznutra uz pomoć suplemenata. U Smaragdnoj dvorani njihova je vizažistica Marcela Mikičić nanosila make-up Jane Iredale kako bi posjetiteljice na svojoj koži mogle osjetiti mineralni make-up. Posebnu pažnju posvetili su limitiranom ružu Jane Iredale u nijansi Desert Rose, od čije se kupnje dio iznosa donira humanitarnoj organizaciji Sve za nju.
Na Beautyfestu je ove godine predstavljena i minimalna kozmetika Ana Lilly. Njezina filozofija temelji se na ideji da nam ne treba cijela vojska proizvoda za njegu kože. Umjesto toga treba se fokusirati na kvalitetne proizvode s minimalnim sastojcima koji daju maksimalne rezultate. Ana Lilly stoga je predstavila svoja dva i jedina proizvoda, koji su sve što vam treba za cjelodnevnu dnevnu i noćnu njegu te se mogu koristiti istovremeno kao emulzija ili samostalno, a to su Shroom serum i Precious uljni serum.
Brend luksuzne organske kozmetike koji je nastao u srcu Hercegovine Narentas krasi jedinstvena kombinacija sorti hercegovačke regije poput smilja, masline, smokve i divljeg nara. Idealan je to spoj za uklanjanje znakova starenja s kože i vraćanje blistavog sjaja. Svi proizvodi sadrže certifikate najveće ljestvice organske proizvodnje, a posjetiteljice su na Beautyfestu imale priliku isprobati sve njihove proizvode.
Tijekom večeri posjetiteljice su imale priliku uživati u vrhunskim pjenušavim vinima Freixenet. Kao jedni od najpoznatijih španjolskih brendova pjenušavih vina s tradicijom duljom od 150 godina, neizostavan su dio mnogih slavlja, a upravo smo njima nazdravljali svim novitetima na našem beauty tržištu.
Za naše posjetiteljice svoje su boce rashladili i pripremili i Iločki podrumi, pa su čaše kuckale i s njihovim poznatim vinima. Uživalo se u Tramincu vrhunskom, koji je idealan za svečane prilike poput ove. S obzirom na to da dame vole rose, na Beautyfestu se posluživala i Frankovka rose – osvježavajuća, elegantna i skladna baš poput Esplanadine dvorane u kojoj se uživalo do dugo u noć. Za posjetiteljice koje preferiraju crna vina Iločki podrumi pripremili su Kapistran crni, vino dobiveno sljubljivanjem sorti frankovke i cabernet sauvignona nakon odležavanja u barique bačvama u idealnim uvjetima Starog podruma iz 1450.
Karakteristična plava boja, koja je simbol francuskog podrijetla, bila je dobro poznata svim našim posjetiteljicama koje su ljubiteljice piva. Za kremasti okus i voćne arome koje klize niz grlo bio je zaslužan luksuzan 1664 Blanc. Taj užitak u čaši pruža balans citrusa i korijandra, koji stvara savršen omjer slatkog i kiselog. Njegova je aroma voćna uz blage naznake citrusa te note marelice i breskve. Svojim okusom savršeno se uklopio u naše druženje na drugom po redu festivalu ljepote.
Experience room - revolucionarni tretmani koje su svi htjeli probati
Ovogodišnji Experience room skrivao je prave dragulje. Tim Poliklinike dr. Jakić istaknuo je važnost zdravlja i kvalitete kože. Posjetiteljice su imale priliku isprobati masažu lica, vrata i dekoltea, koju u poliklinici preporučuju jednom tjedno. Ističu da jedini u Zagrebu sad imaju laser Nordlys Candela, kojim rade spektar tretmana, kao što je fotorejuvenacija lica, gdje laser uklanja različite hiperpigmentacije, sitne mrlje na licu te popucale kapilare oko nosa ili usana. Rezultat nakon tog tretmana je blistav, pomlađen i ljepši ten bez nepoželjnih mrlja i crvenila. Dr. med. Jelena Jakić, spec. dermatologije i venerologije, za svoj put je odabrala pomagati ženama i muškarcima da nauče njegovati svoju kožu i unaprijede njen izgled, ali da sve ostane prikladno njihovim godinama. "Naš posao nije skidanje godina, nego zdrava i njegovana koža lica, ali i tijela", istaknula je doktorica Jakić.
Neoderm je imao pune ruke posla u Experience roomu, gdje je uz pomoć suradnice dr. Steffie Švaganović radio tretmane mezoboostom, tretmanom koji omogućava revolucionarnu mezoterapiju bez korištenja igle, a opet ima sposobnost dostavljanja najviše stope aktivnih sastojaka iz različitih koktela za razne tipove kože u najdublje slojeve kože. Radi se o neinvazivnoj metodi utiskivanja seruma milimetar i pol ispod kože kako bi on što bolje ušao u kožu. Ovisno o tipu kože i potrebama, to rade s različitim kompleksima. Tako se djeluje ciljano na probleme kao što su hiperpigmentacije ili pak anti aging. Taj tretman inače traje sat vremena, a posjetiteljice Beautyfesta u njemu su uživale po pola sata. Rezultat je odmah osvježena, sjajna i prokrvljena koža.
Rox beauty pružio je posjetiteljicama posebno beauty iskustvo. S obzirom na to da je njihova misija konstantna potraga za najkvalitetnijim i najučinkovitijim proizvodima koji dokazano unapređuju ljepotu i održavaju njegovan izgled, svima zainteresiranima osigurali su isprobavanje uređaja kao što je NUFACE, koji se temelji na mikrostruji koja duboko prodire do mišića kroz tri sloja kože; hipodermu, dermu i epidermu. Uz upotrebu NUFACE Gel aktivatora prodire se duboko do mišića i stimulira ih, što dovodi do bolje cirkulacije i blistavije, zdravije kože. Tu su se našle i popularne MZ Skin i Rox Beauty LED maske s bojama od kojih svaka ciljano djeluje na kožu; crvena potiče kolagen, plava djeluje antibakterijski i smanjuje i sprječava upalne procese, dok zelena i žuta pospješuju cjelokupni tretman i daju blistavost licu. Od proizvoda za njegu istaknuli su britanski brend MZ Skin, nazvan po svojoj kreatorici dr. Maryam Zamani. Radi se o kolekciji proizvoda za njegu kože koja spaja učinkovitost, luksuz i osjetilnost. Njihove kreme sadrže nešto niže koncentracije retinola, ali i SPF 30, pa su prikladne za svakodnevno korištenje.
DermaCare je u Experience roomu nudio besplatnu analizu kože. Matea Ridžal, edukatorica i kozmetičarka iz centra DermaCare, imala je pune ruke posla jer su se pred njom našle mnoge žene kojima je trebalo složiti potpunu rutinu njege. Matea je stoga radila Facemapping analizu kože kako bi posjetiteljicama pomogla u razumijevanju njihova tipa i stanja kože. Tako se utvrđuju i promjene na koži i njezina problematika te se sve povezuje sa životnim navikama, zdravstvenim tegobama, beauty rutinom i svime što bi moglo utjecati na zdravlje i izgled kože. Preporučena im je pravilna njega kod kuće, a sve s Dermalogica proizvodima. Kad je njega kože u pitanju, Dermalogica je beskompromisna. Dermalogica ne nudi instant rješenja i čudesne preobrazbe, već preparate i tretmane kojima dugoročno djelujemo na kožu.
U Esplanadu je ove godine došao i jedini u Hrvatskoj certificirani salon za njegu vlasišta Matru Head Spa. Njihov Hygge tretman detoksificira vlasište, poboljšava cirkulaciju te dovodi tijelo i um u balans. Sve se radi pomoću prirodnih proizvoda i sastojaka. Tretman traje oko sat vremena, a zatim slijedi daljnje stiliziranje kose i frizura. Iako je njihov glavni fokus na vlasištu, u Experience roomu predstavili su inovativni aparat Glow Skin. Radi se o robotiziranim prstima koji rade na principu radiofrekvencije, elektrostimulacije i kriotehnologije. Sve to pospješuje stvaranje kolagena i vraća sjaj koži. Namijenjen je ženama starijima od 35 godina, a prikladan je za sve tipove kože. Savjetuju da se na tretman odlazi jednom do dva puta tjedno. Kad se odradi jedna kura od šest tretmana, slijedi pauza od 10 do 15 dana, a zatim se opet kreće u novi ciklus.
Za ukusni predah između radionica, kornera, Experience rooma i panela, pobrinula se Fisherija. Njihovi sushi majstori stvorili su pravu čaroliju na stolu, što je zaokružilo priču ovogodišnjeg Beuatyfesta. Kao što se pričalo na panelima, prava ljepota dolazi iznutra, što znači da posebnu pažnju moramo pridonijeti upravo hrani. Fisherija zato svoj sushi priprema svakodnevno, s najvišim standardima kvalitete i higijene te predstavlja ukusan i lagan obrok za svako doba dana. Uramaki losos (alga omotana sushi rižom i punjena krem sirom, lososom, avokadom), Nigiri losos (komad sirovog norveškog lososa položen na brežuljak od sushi riže), Uramaki California (alga omotana sushi rižom i punjena salatom od jadranskih kozica, avokadom, krastavcem, tobikom, crnim sezamom), Nigiri ebi (prokuhani rep kozice položen na brežuljak od sushi riže), Hosomaki avokado (sushi riža omotana algom i punjena komadićima svježeg avokada) i Hosomaki losos (sushi riža omotana algom i punjena komadićima norveškog lososa) samo su neki od ukusnih zalogaja u kojima se uživalo na ovogodišnjem Beautyfestu u Esplanadi.