Mladi žive od nade, a stari od uspomena, lijepa je francuska izreka koja nam je u nekoliko jednostavnih riječi objasnila smisao života. Te su uspomene najveći izvor sreće naših roditelja, a posebno baka i djedova.
Kad lampice zabljesnu ulice i kad se miris kuhanog vina proširi gradskim trgovima, trebamo misliti o starijim ljudima koji se osjećaju usamljeno u blagdansko vrijeme, možda čak i više nego u ostatku godine.
Upravo je to prepoznao bar u Sjevernoj Irskoj koji je u niskom budžetu pripremio reklamu o kojoj priča cijeli svijet. Njihovu objavu na društvenim mrežama pogledalo je stotine tisuća ljudi i malo tko je od njih mogao ostati ravnodušan i suzdržati suze.
Mladi žive od nade, a stari od uspomena.
Na reklami upoznajemo djeda koji umornim korakom, pomoću štapa, hoda prema groblju. U ruci drži buket cvijeća koji odlaže baki na grob, a nakon toga se zaputi natrag doma. Usamljen korača ulicom, gledajuće mlade ljudi koji jure za svakodnevnim obvezama ne sluteći koliko je život zapravo kratak i prolazan.
Kad se nađe ispred irskog bara Charlie's, djed zastane, a mladi par ga pristojno pusti da prvi uđe. Zaljubljeni par sjedne za šank, a djed sam za stol. Nakon što ga njihov psić dođe pozdraviti, mladi par upita djeda mogu li sjesti s njim.
Po djedovu osmijehu možemo vidjeti koliko mu je ta gesta značila. Mladi par ona nije koštala ništa, a djedu je značila cijeli svijet. Reklama završava rečenicom: ovdje nema stranaca, samo prijatelja koje još niste upoznali.
U pozadini emotivnog videa čuje se pjesma People Help the People od Birdy, što nas je još više potaknulo da promislimo o onome što je tijekom blagdana puno važnije od putovanja na najbolje adventsko odredište ili pak skupog poklona.