Juicy stručnjaci već 25 godina brinu o kvaliteti sokova proizvedenih od najboljeg voća, a ususret rođendanu predstavljena je nova kampanja "Juicy brine" koja donosi omiljeni Juicy sok u modernom re-dizajnu i održivom pakiranju.

Galerija

Korakom naprijed prema održivosti s inovativnim pakiranjem

U sklopu nove kampanje „Juicy brine“ predstavljeno je novo pakiranje napravljeno od 70% biljnih materijala, jer Juicy istinski brine o očuvanju okoliša i razumije potrebe i vrijednosti ljudi u današnjem užurbanom i stresnom načinu življenja.

Velika pažnja posvećena je redizajnu atraktivnog izgleda i osvježenju novog pakiranja Juicy sokova s potrebnim informacijama. Novo Tetra Stelo Aseptic pakiranje zaobljenog oblika koje omogućava lakše i jednostavnije držanje čini ga praktičnim za korištenje.

Tu inovativnim idejama nije kraj, Juicy je prvi u svijetu na novo pakiranje stavio i LightWing30 neodvojivi čep napravljen od 100 % certificirane reciklirane plastike

Briga o potrošačima je i briga o okolišu što potvrđuju ove moderne i inovativne promjene.

Široka paleta okusa za svaki trenutak

Juicy brine da je samo najbolje voće dio Juicy sokova, kao i da svi članovi obitelji mogu uživati u svojem omiljenom okusu te se istovremeno osjećati dobro jer su odabrali balansiran proizvod koji je ujedno odgovoran prema prirodi.

Ljubitelji Juicy sokova mogu uživati u uistinu širokoj paleti proizvoda jer je Juicy 100 % dostupan u osam različitih okusa, gdje svatko može pronaći onaj najsočniji odabir za sebe.

PR Foto: PR

Juicy 100% od 500ml: uživajte u omiljenom soku gdje god da jeste!

Novost je da sada možete uživati u omiljenom Juicy 100% soku u novom, praktičnom pakiranju od 0,5 litre koji dolazi u četiri prepoznatljiva okusa: naranča, jabuka, ananas i gusti sok.

Manje pakiranje omogućuje jednostavnu konzumaciju soka, posebno namijenjen dinamičnim situacijama kada smo u pokretu ili na putovanju, pružajući svježinu i zdravu alternativu.

Juicy brine kampanja - Priča o pažnji i predanosti
Nova TV reklama, srž kampanje "Juicy brine", prikazuje emotivnu priču o Juicy sokovima u svakodnevnim situacijama, ističući posvećenost brenda prema potrošačima i okolišu.

Naša slavna nezaboravna rečenica „A nije bilo jabuke?“ je revitalizirana i u novom spotu „Juicy brine“, te je podsjetnik da kada su u pitanju posebne želje, Juicy uvijek ima rješenje!

PR Foto: PR

25 godina inovacija i posvećenosti

Juicy slavi svoj 25. rođendan inovacijom i osvježenjem pakiranja, potvrđujući svoju posvećenost vrhunskoj kvaliteti i odgovornosti. Nova komunikacijska platforma "Juicy brine" postaje simbol brige, inovativnosti i izvrsnog okusa koji Juicy donosi svojim potrošačima svakodnevno.

PR Foto: PR