Hitchcock je bio tip filmaša koji je do najsitnijeg detalja uključen u razvoj svog filma. Uvijek je imao jasnu viziju svakog lika, a to je uključivalo frizuru, šminku i garderobu.
Redovito je surađivao s najpoznatijom holivudskom kostimografkinjom, Edith Head. Povjerio joj je i kostimografiju na jednom od svojih najboljih filmova, Prozor u dvorište.
U kriminalističkog drami iz 1954. godine, James Stewart tumači lik fotografa i novinara L.B. Jefferiesa koji se oporavlja ozljede koja ga je privremeno prikovala za invalidska kolica.
Dane provodi u svom stanu u New Yorku, mirno promatrajući ljude kroz prozor, sve do trenutka kada posumnja da je jedan od susjeda ubio svoju suprugu. Jeff ovu teoriju prvo iznese medicinskoj sestri Stelli koja ga redovito posjećuje, a zatim i svojoj djevojci Lisi Fremont koju je utjelovila nezaboravna Grace Kelly.
Hitchcock mi je rekao kako je važno da njezina odjeća doprinese stvaranju konflikta u priči. Lisa je trebala biti tipična sofisticirana djevojka iz višeg društva koja se zaljubljuje u neurednog fotografa. On je nesiguran i misli da nije dovoljno dobar za nju. Hitchcock je želio da ona izgleda kao komad porculana iz Dresdena, pomalo nedodirljivo. S obzirom na to da se sva radnja događala u jednoj sobi, sve što se dogodilo unutar te sobe moralo je ostaviti dojam. Tome je služila i odjeća koju je Grace nosila, objasnila je Edith Head.
Redatelj je od nje tražio besprijekorno skrojene komade i dodatke koji izgledaju kao da ih nitko drugi ne bi mogao nositi osim Lise.
Jeffov osjećaj nedostatnosti morao je biti naglašen u trenutku kada se Lisa prvi put pojavljuje na ekranu i Edith je znala koliko je važno da Lisa odmah očara gledatelje svojom pojavom i da se odmah postavi jasna vizualna razlika između ova dva lika.
Odjenula je Grace u nezaboravnu dvobojnu haljinu s voluminoznim donjim dijelom, dodala joj satenske bijele rukavice, lepršavu bijelu pašminu i bisernu ogrlicu te tako stvorila jedno od najelegantnijih izdanja u povijesti filma.
Crno-bijela haljina koju sam koristila u prvoj ljubavnoj sceni imala je jednostavan dekolte koji bi joj uokvirio lice u krupnom planu. Kada se kamera povukla unatrag, donji dio haljine od šifona ukrašen perlama odmah publici daje do znanja da je Lisa bogata djevojka, rekla je Edith.
Rukavice je uvrstila u ovu kombinaciju zato što je to bio dodatak koji se posebno sviđao Grace Kelly i Lisa ih nosi u gotovo svim scenama ulaska u Jeffov stan.
Lisina prva haljina zapravo je jednostavna, ali toliko moćna u svojoj jednostavnosti. Kako izgleda iskonska elegancija u svom originalnom obliku? Kao Grace Kelly u ovom filmu. Kontrastna kombinacija boja na haljini zapravo je vrlo upečatljiva, ali istovremeno decentna.
Dodaci doprinose ovom dojmu pa se tako snježnobijeli biseri sudaraju s neupadljivim crnim dekolteom.
Ništa manje elegantna nije ni plisirana koktel-haljina s prozirnim kratkim rukavima i pripadajućim remenom koja do danas ostaje primjer savršene male crne haljine, a i bijeli model s cvjetnim uzorkom nameće se kao apsolutni klasik ženskog ormara.
Film Prozor u dvorište pretvorio je Grace Kelly u stilsku zvijezdu. Iako se samo dvije godine kasnije odrekla holivudske karijere i udala za monegaškog princa Rainiera, ostala je vječna inspiracija svijetu mode koji se i 70 godina kasnije inspirira kombinacijama koje je odjenula u kultnom filmu.
Sve Hitchcockove plavuše: 12 žena koje su pobijedile i najveće seks-simbole
Grace Kelly: 10 tajni jedne od najkopiranijih vjenčanica svih vremena