Iako je mnogima teško za povjerovati, no većina će se žena u vrijeme najveće financijske radije odreći izlazaka, provoda i hrane, nego kupnje odjeće. Pa ako ih je već zadesila kriza, neka ju barem dočekaju sa stilom.
Financijska kriza koje trese svijet nije pokolebala velik broj pripadnica nježnijeg spola da se i dalje uveseljava kupnjom. Možda ih je samo naučila mudrosti; sada jednako često oblize trgovine no puno pažljivije biraju što će kupiti, pokazalo je istraživanje provedeno u Velikoj Britaniji.Čak 46 posto ispitanih žena smanjilo je potrošnju, a njih 83 posto priznaje da odjeću, modne dodatke i kozmetiku kupuju najmanje jednom u tjedan dana
U istraživanju je više od 70 posto ispitanica priznalo da je zabrinuto zbog krize, odnosno zbog njezinog utjecaja na njihov stil.
Čak 46 posto ispitanih žena smanjilo je potrošnju, a njih 83 posto priznaje da odjeću, modne dodatke i kozmetiku kupuju najmanje jednom u tjedan dana. Njih 53 posto priznalo je kako sada ipak dva puta razmisli prije nego što kupe određenu stvar.
Tako je trećina žena priznala da više neće riskirati kupujući sezonske krpice nego će radije birati klasične modele koje mogu nositi nekoliko sezona, kao na primjer malu crnu haljinu ili klasični crni kaput.
Istraživanje je pokazalo kako je recesija kreditne kartice dovela na loš glas. Naime, sada 65 posto zaljubljenica u modu svoje račune plaća gotovinom.
Ispitanicama se od kupnje još teže odreći obilazaka omiljenih trgovina. Čak trećina žena priznala je da će se prije odreći izlazaka i društvenog života nego nove odjeće, a njih 20 posto probat će uštedjeti na hrani.