Prirodna ljepota i nježan izgled razlozi su zbog kojih je Lancome ponovno odabrao Kate Winslet za svoje zaštitno lice. Nakon što je zamirisala na Trezor, sada je svijetu otkrila tajnu nježnog i postojanog ruža za usne
Britanskoj glumici ovo je druga suradnja s kozmetičkim brandom Lancome. 2007. snimila je reklamu za parfem Trezor, a sada je svoje lice i tijelo posudila u svrhu promocije novog ruža za usne.
Za potrebe reklamiranja ruža L'Absolu Nu Kate je dopustila da Photoshop u potpunosti izbriše bore i nepravilnosti s njezinog lica, a tijelo je prekrila samo bijelom plahtom i prepustila se poziranju pred modnim fotografom Mariom Testinom.
Kate je 2003. javno progovorila o tome da ne izgleda kao na fotografijama u magazinu GQ i to iz razloga što nije željela ispasti licemjerna prema svojim obožavateljima. Usprkos uspješnoj karijeri u Hollywoodu oskarovka uvijek naglašava kako želi ostarjeti pred kamera bez Photoshopa i botoksa, no tome se nije uspjela odhrvati u novoj reklami za ruž.
Ponosna na bore na čelu rado naglašava kako ih ima, no slabo su vidljive na naslovnicama prestižnih časopisa te u reklamama u kojima se Kate pojavljuje.
Iako ne smatra da je ruž najbolji prijatelj svake žene, novi Lancomeov proizvod glumica je opisala kao podatan i seksi.