Je li luksuz uistinu dio svakodnevnog života ili samo iluzija sa šarenih stranica te koliko su baš te stranice krive za ono što želimo i koliko trošimo kada su u pitanju moda i krpice, raspravljalo se na Weekend Media Festivalu održanom u Rovinju
Treći po redu Weekend Media Festival s definicijom događanja koje pruža idealan omjer edukacije i zabave te spaja ugodno s korisnim, održan u Rovinju okupio je stručnjake iz medija, PR-a i marketinga te je tri dana bio mjesto na kojem se slušalo, učilo, raspravljalio i odlično zabavljalo.
Uz panele na kojima se raspravljao o tome je li pravo novinarstvo umrlo, vruće rasprave poput one na četvrtom po redu Fight Clubu pod nazivom Online vs. Offline oglašavanje te potrage za odgovorom na pitanje vole li se mediji i PR i što nakon digitalizacije televizije čulo se i pitanje tko nosi Pradu?
Ne, ono nije bilo upućeno sudionicama i posjetiteljicama koje su s punim koferima stigle na trodnevno druženje u Rovinj već direktoru Fashion.hr-a Vinku Filipiću, urednici srpskog Cosmopolitana Nataši Davidov i modnom uredniku magazina Elle Saši Joki.
U raspravi koja je napunila dvoranu zaljubljenicima u modu pokušali smo saznati tko nosi strane, a tko domaće dizjanere, stvaraju li mediji trendove, koliko je recesija modni svijet ‘spustila’ na zemlju i je li luksuz uistinu dio svakodnevnog života ili samo iluzija sa šarenih stranica magazina.
Nakon što je urednica srpskog Cosmopolitana Nataša Davidov 'priznala' kako mediji igraju veliku ulogu u stvaranju trendova naglasila je kako su šarene stranice magazina baš ono što je potrebno ženama u doba recesije. Modni časopis tako je ulaz u svijet luksuza koji si ne možemo priuštiti.
Saša Joka je pojasnio na koji način se stvaraju modni editorijali u magzinima te podsjetio kako je moda umjetnost i u Ellu joj se tako i pristupa.
Direktor Fashion.hr-a Vinko Filipić je s pitanjem tko u publici nosi nešto s potpisom domaćeg dizjanera pokrenuo raspravu o njihovom radu. Oni se bore za svoj kruh radom, no Saša Joka smatra kako samo rad nije dovoljan jer je i moda posao kojem je potreban dobar marketing i PR.
Jednoglasni oko toga kako skupocjena odjeća i modni dodaci nisu ono što čini stil svi troje svoj posao shavaćaju ozbiljno jer znaju koliko je trendsetericama, a jedan mali dio leži u svakoj od nas, važno imati barem jedan komad s' potpisom Prade' u kojem uživamo, makar to bile šarene i luksuzne stranice.