Naomi Campbell i 'Dolce&Gabbana' nedavno su proslavili 25 godina manekenkinog mega uspješnog rada u modnom biznisu. Njihova suradnja traje gotovo jednako dugo, a posljednja u nizu jest kampanja za novu kolekciju sunčanih naočala u kojoj je Crna pantera na neobrađenim fotografijama jednako savršena kao i onima obrađenima u Photoshopu

Četrdesetogodišnja Naomi Campbell za svoju je 25. godišnjicu modnog staža od dvojca 'Dolce&Gabbana' na poklon dobila posebnu ediciju majica dizajniranih samo za nju.

Takav dar i ne iznenađuje s obzirom da su manekenka i sinonim za talijanski glamur surađivali gotovo jednako dugo stvarajući pri tome impresivne modne kampanje u kojima su jednako briljirale modne ideje, ali i izgled Crne pantere.

To potvrđuje i kampanja za novu kolekciju sunčanih naočala 'Animalier' obilježenu šarenim animal printom. Naomine fotografije na kojima u korzetu crvenog životinjskog uzorka predstavlja sunčane naočale djeluju kao vizija iz ljetovališta u kojem vruće dane provode samo najljepše žene svijeta.

No, one za razliku od sličnih kampanja nisu prošle brutalnu Photoshop torturu.

>> VIDEO: Naomi Campbell kao crna kraljica

>> VIDEO: Još jedan modni Photoshop propust

Digitalno netaknute fotografije snimljene za vrijeme priprema za fotossesion jasno daju do znanja da Crna pantera za stvarno još uvijek izgleda bombastično.