Krie Design sinonim je za jedinstveni dizajn koji je prepoznat u svijetu zahvaljujući internacionalnim modnim projektima kojima je održivost i cijela filozofija slow fashiona već godinama u fokusu, a imaju podršku UN-a na tom putu.
Dizajnerica Kristina Burja stvorila je svoj brend koji je etičan i održiv po mnogim načelima Agende 2030, što je dizajnerici osobno izuzetno važno kao i komuniciranje značajnih društvenih promjena kroz dizajn.
Glasnu poruku ima i nova kolekcija Modifie Future koju je Kristina odlučila predstaviti u Hrvatskoj, našoj jedinstvenoj Opatiji te snimiti kampanju na prekrasnim lokacijama hotela Milenij koji priča povijesnu priču i prilagođava se budućnosti.
Baš kao i cijela priča nove Krie kolekcije koja je izrađena od tekstilnog vlakna ECONYL® koji se dobiva recikliranjem ribarskih mreža i drugog odbačenog najlona.
Ova vrsta tkanine je poziv u budućnost s obzirom da osim što nastaje kroz proces radikalne regeneracije i pročišćavanja najlonskog otpada, može se beskonačno puta reciklirati. Upravo ovakve inovativne formule su glasnici budućnosti, u kojoj otpad postaje sirovina i samim time planetu spašava od novog stvaranja otpada.
Za mene je dizajn način komuniciranja o važnim stvarima koje je mnogima teško nametnuti kao temu razgovora jer možda ne razumiju tematiku ili im nije u fokusu.
Dizajn koji se ističe bit će tema mnogih razgovora. Krene s - gdje si ovo kupila, a zaljubljenik u modu ispričat će cijelu priču o omiljenom brendu. Moja je filozofija komunicirati povijest kroz odjeću koju stvaram, ali i pokazati viziju budućnosti te širiti važnu poruku kroz modu, što mi je zauzvrat odredilo put i način na koji se krećem svijetom i mijenjam ga.
Svakom kolekcijom napravim pomak istražujući konstrukcije, koristeći nova vlakna budućnosti i sve inovacije koje poboljšavaju kvalitetu života te su u skladu s prirodom, rekla je dizajnerica Kristina Burja.
Moda je jedna od moćnijih svjetskih industrija. Ekološki problemi s kojima se tekstilna industrija danas suočava prijetnja su našem planetu. Više ne postoji alternativa, održivi koncept je jedini odabir.
Ako se pitate što vi možete konkretno učiniti kako biste pomogli na tom putu, Kristina ima savjet:
Kupujte odjeću od reciklirane tkanine, istražite brendove kako biste znali podržavaju li održivost u svojem poslovanju, birajte domaće proizvođače za čije proizvode znate porijeklo, pozadinsku priču i ljude koji stoje iza tih proizvoda te iskoristite svoj glas.
Posuđujte i izmjenjujte odjeću s prijateljicama, to je zabavno i ujedno propagira održivost, promišljanje o odijevanju, a ne nepotrebno gomilanje odjeće. Kupujte manje, ali posebno i kvalitetno.
Objavite sliku na društvenim mrežama noseći održivi odjevni predmet, objasnite njegove karakteristike i zašto vam se sviđa. Sve to može utjecati na nekoga pored vas da promijeni svoj stav, a korak po korak vodi nas do cilja, zaključila je dizajnerica.