Dizajnerica Kristina Burja stvorila je svoj brend koji je etičan i održiv po mnogim načelima Agende 2030, što je dizajnerici osobno izuzetno važno kao i komuniciranje značajnih društvenih promjena kroz dizajn.
Glasnu poruku ima i nova kolekcija Modifie Future koju je Kristina odlučila predstaviti u Hrvatskoj, našoj jedinstvenoj Opatiji te snimiti kampanju na prekrasnim lokacijama hotela Milenij koji priča povijesnu priču i prilagođava se budućnosti.
Baš kao i cijela priča nove Krie kolekcije koja je izrađena od tekstilnog vlakna ECONYL® koji se dobiva recikliranjem ribarskih mreža i drugog odbačenog najlona.
Nova Krie kolekcija (Foto: Zvonimir Ferina)
Ova vrsta tkanine je poziv u budućnost s obzirom da osim što nastaje kroz proces radikalne regeneracije i pročišćavanja najlonskog otpada, može se beskonačno puta reciklirati. Upravo ovakve inovativne formule su glasnici budućnosti, u kojoj otpad postaje sirovina i samim time planetu spašava od novog stvaranja otpada.
Za mene je dizajn način komuniciranja o važnim stvarima koje je mnogima teško nametnuti kao temu razgovora jer možda ne razumiju tematiku ili im nije u fokusu.
Dizajn koji se ističe bit će tema mnogih razgovora. Krene s - gdje si ovo kupila, a zaljubljenik u modu ispričat će cijelu priču o omiljenom brendu. Moja je filozofija komunicirati povijest kroz odjeću koju stvaram, ali i pokazati viziju budućnosti te širiti važnu poruku kroz modu, što mi je zauzvrat odredilo put i način na koji se krećem svijetom i mijenjam ga.
Nova Krie kolekcija (Foto: Zvonimir Ferina)
Svakom kolekcijom napravim pomak istražujući konstrukcije, koristeći nova vlakna budućnosti i sve inovacije koje poboljšavaju kvalitetu života te su u skladu s prirodom, rekla je dizajnerica Kristina Burja.
Moda je jedna od moćnijih svjetskih industrija. Ekološki problemi s kojima se tekstilna industrija danas suočava prijetnja su našem planetu. Više ne postoji alternativa, održivi koncept je jedini odabir.
Nova Krie kolekcija (Foto: Zvonimir Ferina)
Ako se pitate što vi možete konkretno učiniti kako biste pomogli na tom putu, Kristina ima savjet:
Kupujte odjeću od reciklirane tkanine, istražite brendove kako biste znali podržavaju li održivost u svojem poslovanju, birajte domaće proizvođače za čije proizvode znate porijeklo, pozadinsku priču i ljude koji stoje iza tih proizvoda te iskoristite svoj glas.
Posuđujte i izmjenjujte odjeću s prijateljicama, to je zabavno i ujedno propagira održivost, promišljanje o odijevanju, a ne nepotrebno gomilanje odjeće. Kupujte manje, ali posebno i kvalitetno.
Objavite sliku na društvenim mrežama noseći održivi odjevni predmet, objasnite njegove karakteristike i zašto vam se sviđa. Sve to može utjecati na nekoga pored vas da promijeni svoj stav, a korak po korak vodi nas do cilja, zaključila je dizajnerica.
Nova Krie kolekcija (Foto: Zvonimir Ferina)