Hrvatska vaterpolska reprezentacija niže uspjehe, a posljednji je ulazak u finale Europskog prvenstva, u kojemu će odmjeriti snage sa Španjolskom. Osim što su trenutačno u prvom planu radi besprijekorne igre, Barakude su svoju pozornost iskoristile i kako bi ukazale na važne društvene teme.
Svake godine naši reprezentativci staju pred objektiv Šime Eškinje kako bi napravili novi kalendar, a ovogodišnji krije dublje značenje. Iako su isklesana tijela u prvom planu, na fotografijama možemo vidjeti reprezentativce kako obavljaju kućanske poslove.
Ideja je bila da uspješne i moćne muškarce, u ovom slučaju vaterpolske reprezentativce, prikažemo u nekoj od svakodnevnih životnih situacija unutar kućanskog prostora, napominje Ivana Janković, voditeljica marketinga i odnosa s javnošću Hrvatskog vaterpolskog saveza, stoji na službenim stranicama Saveza.
Ivana Janković dodaje kako je glavni cilj prikazati muškarce kao uzore – ali ne samo u sportskom smislu nego i u onom životnom, a prikazati kako peru posuđe, kuhaju i peglaju njihov je način da javno pokažu podršku ženama – koje obično obavljaju dvije smjene, jednu na poslu, a drugu kod kuće.
Kalendar Barakuda nadovezao se na kampanju I ja to mogu, hrvatske tvrtke Labud, s ciljem osvješćivanja djece i roditelja o važnosti uključivanja djece u kućanske poslove i sport, što u konačnici pomaže stvaranju odgovornije, sretnije i zdravije generacije.
Više informacija o Hrvatskoj vaterpolskoj reprezentaciji možete pratiti na portalu Gol.hr.