Anna Wintour, izvršna urednica američkog izdanja magazine Vogue, jedna je od najmoćnijih žena u svijetu mode. Ona udara temelje novim trendovima, daje blagoslov novim dizajnerskim imenima i njezina je riječ zakon i red u modnom svijetu.
Iako su je mnogi dugo doživljavali kao strah i trepet, s godinama se Anna puno više približila ljudima putem video,rubrika na službenom YouTube kanalu Voguea, u kojima odgovara na razna pitanja javnosti vezana za modu.
Dizajneri i dalje uvažavaju Annino mišljenje uoči lansiranja svojih novih kolekcija, ali jednom vrlo raširenom trendu koji ne voli ipak nije uspjela stati na kraj.
U pitanju je logomanija koja je posljednjih godina uistinu uzela maha pa je tako većina modnih kuća lansirala razne odjevne komade i dodatke s istaknutim logom ili monogramom svog brenda.
Prije nekoliko godina pohvalila je modne kuće Celine i Loewe zbog diskretnih i anti-brending kolekcija, ali i oni su u međuvremenu podlegli ovom trendu.
I na ulicama naših gradova možemo vidjeti strast prema odjeći s istaknutim logom. Tako se, na primjer, dva isprepletena slova G često mogu vidjeti na zagrebačkoj špici. Riječ je o monogramu modne kuće Gucci koji predstavlja inicijale njihova osnivača.
To je Guccio Gucci koji je ovu legendarnu talijansku modnu kuću osnovao 1921. godine, a simetrični monogram u smeđoj boji osmislio je 1933. godine njegov sin Aldo.
Ukupno {{TotalVotes}}
Anna Wintour i dalje preferira odjeću na kojoj nema nikakvih velikih obilježja brendova koje nosi, a u komadima s masivnim monogramima nikad je nismo vidjeli.
Dugoročno gledano, to je definitivno isplativija modna filozofija jer će nošenje komada s logom prije ili kasnije opet izaći iz mode i vratit ćemo se odjeći napravljenoj uz diskretniju marketinšku strategiju.