Ručno rađeni nakit, kvalitetna i unikatna odjeća domaćih brendova, sitnice za uređenje doma te razne umjetnine, posebnost su online platforme OREA koja se fokusira na kupoprodaju ručno rađenih i originalnih proizvoda s lokalnom etiketom.
Ideja je nastala u Bosni i Hercegovini s ciljem da se proširi na regiju i omogući kreativcima s ovih prostora da svoje proizvode predstave široj javnosti. Osnivačice ove lijepe priče su Senita Slipac i Amra Džeko koje su nam odgovorile na nekoliko pitanja i pobliže nam objasnile po čemu je OREA toliko posebna.
Ideja je nastala iz potrebe da svijetu poklone nešto iz svog okruženja. Tu je ideju Senita prepoznala tijekom života u Los Angelesu, kada je imala najveću potrebu za nekim predmetom koji će je podsjećati na dom i djetinjstvo.
Svaki dolazak u domovinu bila je potraga za poklonima u vidu rukotvorina, originalnih proizvoda sa lokalnom etiketom s kojima su se naši prijatelji u Americi oduševljavali, govori Senta.
U razgovoru s prijateljicom Amrom Džeko koja je tada kao i mi već živjela izvan BiH, shvatile smo da tu ima potencijala da napravimo biznis koji pravi impact i koji bi doprinio povezivanju žena, osnaživanju ekonomije, ali samim tim širenju na vanjska tržišta. Tako je nastala prva online platforma OREA koja danas okuplja više od 170 kreativaca i preko pet tisuća proizvoda, govori nam Senita Slipac.
Ljudi izvan naše regije puno više cijene ručni rad
Ljudi izvan naše regije više cijene izvorno, rukom napravljeno. Možda odgovor leži u činjenici da mi na ovim prostorima još uvijek imamo dosta doticaja sa lokalnim rukotvorinama, kod nas još nije sve komercijalizirano, a onda ljudi koji odu van, vide koje su naše prednosti u samoj mogućnosti da kupiš nešto zaista originalno i unikatno što te odvaja od ostalih, nastavlja Senita.
Njihov asortiman predstavlja široku paletu modernih, kvalitetnih i unikatnih proizvoda. Iz domaće radinosti danas nastaju svi ovi sjajni brendovi koji osnažuju ekonomiju zajednice i mlade kreativce te njihove male biznise.
Uz sve to, taj slow fashion moment koji prati ovakve brendove nudi autentičnost, kvalitetu i dugovječnost te mogućnost da se kreira dodana vrijednost.
Mislimo da uspijevamo kod svakog kreativca istaknuti autentičnost u lokalnoj izradi čime se njihovi proizvodi ističu u masi onoga što imamo na tržištu. Želimo kupcima vratiti mogućnost kontrole nad onim što kupuju, originalnost u izražaju vlastitih kupovnih navika i opciju da svojim odlukama o kupovini pomažu malim biznisima, govore nam Amra i Senita.
Podrška mladima i vjetar u leđa svima onima u kojima leži kreativna ideja
Tim OREA nam kaže da im je glavni cilj promovirati ideju malog poduzetništva koje uspeh gradi na originalnim idejama, a istovremeno šalje ohrabrujuću poruku svim mladim ljudima koji žele krenuti tim putem.
Trudimo se zaista svim vrijednim kreativcima pružiti ruku i napraviti prostor za njihove fantastične proizvode, ali da bi se proizvod našao na našoj platformi to mora biti većinski ručno rađen i kvalitetan proizvod.
Moraju imati kvalitetne fotografije, da se vidi gdje se to proizvodi, da vide ko stoji iza toga i da se i na taj način povežu sa proizvodom i brendom. Ljudi žele priču, a mi ih imamo napretek, govore nam Amra i Senita.
OREA se neprestano širi, a na tom putu nosi iskrenu priču upornosti i originalnosti iz koje možemo izvući pouku da je sve moguće.
Sada smo već prepoznatljivi, naši brendovi uz OREA platformu su dobili tako neophodan vjetar u leđa, osnažili smo njihove snove, otvorili poneka vrata, ispričali njihove sjajne priče i lansirali smo ih u našu regiju.
Nakon Hrvatske i ostatka regije plan je širenje i na tržište SAD čemu se posebno radujemo, jer ćemo u međuvremenu okupiti još više kreativaca i njihovih proizvoda kako bismo ih učinili dostupnima za izuzetno veliko tržište Amerike, zaključile su osnivačice platforme OREA.