Sarah Jessica Parker ispričala je za Vogue da za svaku haljinu koju nosi na Met Gali provodi i do deset mjeseci u dogovorima s dizajnerima, a iza svakog njezinog izdanja krije se i posebna priča. Za ovogodišnju Met Galu s dress codeom pozlaćeni glamur na temu antologija američke mode, Sarah je surađivala s dizajnerom Christopherom Johnom Rogersom.
Ono što me najviše privuklo ideji da odjenem Sarah Jessicu Parker jest to koliko voli modu i povijest. S puno pažnje pristupa svemu što nosi, kazao je Christopher John Rogers.
Kreaciju koju je Sarah odjenula za ovogodišnju Met Galu jest lijepa posveta afroameričkoj dizajnerici Elizabeth Hobbs Keckley koja je živjela u 19. stoljeću. Na taj način glumica je odala počast ženi koja je obilježila povijest kao prva tamnoputa dizajnerica u Bijeloj kući. Nekadašnja ropkinja koja se 1860-ih godina iz Virginije preselila u Washington, postala je službena dizajnerica za prvu damu Mary Todd Lincoln.
Elizabeth Hobbs Keckley bila je manje važan dizajner i netko o kome se zapravo ne govori. Ideja za haljinu Sarah Jessice Parker bila je pokazati kontrast između ekstravagantnih, pretjeranih proporcija toga vremena i nejednakosti u Americi, istaknuo je Rogers. Kada su tek počeli surađivati na dizajniranju haljine, Parker i Rogers otkrili su određeni dizajn koji je Keckley stvorila 1860-ih godina (Zlatno doba počelo je oko 1870. godine).
Bio je to ogrtač i crno-bijela haljina gingham uzorka. To je bila naša početna točka – a kako smo već poznati po tome da koristimo karirano i taft, to nam je bilo nešto poznato, dodao je dizajner. Inspiracija ga je dovela do toga da dizajnira crno-bijeli body u obliku steznika i donji dio u obliku svilene balske suknje sa šlepom ukrašenu gumbima od Swarovski kristala.
Krenuli smo od ideje da stavimo malo gingham uzorka i nadogradili ga, kaže Rogers. Pretjeranost je vidljiva i u silueti. Tijekom procesa dizajna, Rogers i Parker usredotočili su se na racionalizaciju arhaičnog dizajna kako bi ga učinili modernijim i suvremenijim.
Izostavili smo plašt i pretvorili ga u steznik, s naglaskom na dekolte. Umjesto puno dezena u obliku veza, izabrali smo jednostavnost i umjerenost, ali su tkanine vrlo luksuzne. Za Rogersa je rad s Parker također rezultirao nekim posebnim detaljima o kojima dizajner nije razmišljao.
Jedna stvar koju uvijek radim u procesu dizajna jest mogućnost slučajnosti i da se tijekom isprobavanja odjeće dogode neke promjene u dizajnu koje isprva možda nisu bile u planu. Sarah mi je dopustila te sretne slučajnosti u obliku komada kože na rukavu, otkrio je Rogers.
Phillip Treacy, koji je za Sarah Jessicu Parker tijekom godina dizajnirao mnoga pokrivala za glavu, uključujući slavni Mohawk za temu punka 2013. godine, za glumičino ovogodišnje izdanje na Met Gali dizajnirao je veo po mjeri s crnim kamenjem inspiriran raskoši i dekadencijom zlatnog doba.
Sarah Jessica Parker uvijek je inspiracija za dizajn. Ima strast prema šeširima i modi i nikada se nije bojala primiti se svake modne teme, kaže Christopher John Rogers.