Blagdanski optimizam i blještavilo potrebniji su nam nego ikada pa smo se ove godine naročito veselili božićnom uređenju izloga cvjetnog atelijera Saše Šekoranje. Cvjetni čarobnjak uvijek nas iznenadi nekom novom čarolijom i pričom, a za ovogodišnje uređenje tema su bile – ptice.
Mnogima će prva asocijacija na ptice biti sloboda i neće pogriješiti jer upravo je i Saši Šekoranji ta slatka, draga riječ bila glavna ideja kada je sva tri izloga svog cvjetnog atelijera u Dežmanovu prolazu uredio s pticama kao glavnim lajtmotivom.
Sloboda nam svima užasno fali u ovo vrijeme, kaže Saša, koji je u izloge stavio i zlatnu pšenicu kao simbol Božića, a želja mu je bila da sve bude veselo, blještavo, raskošno, pretjerano i slavljenički, da bude u kontrastu s turobnom atmosferom koja vlada zbog pandemije.
Saša je svakom izlogu dao vlastitu priču pa je tako centralni izlog uređen u zlatnoj boji, s čapljama i lutkama odjevenima u haljine Matije Vuice, a sve odiše ugođajem 1950-ih godina. U izlog je stavio i crkveni drveni svijećnjak koji potječe iz 17. stoljeća, antikvitetni predmet koji daje posebnu čar.
Htio sam da izlog izgleda poput spoja starog antikvarijata i dućana sa začudnim stvarima, da sve izgleda starinski, ali pomaknuto, ističe Šekoranja pa otkriva kako se pri uređenju uvijek dogodi jedan moment koji ga naročito veseli.
Ja ga nazivam hičkokovski moment, prošle godine to je bio Vertigo sa svojom atmosferom i bojama, a ove godine možda s tim pticama idemo malo na Hitchcockove Ptice. Stvar je konteksta, kontekst uvijek čini stvari malo drugačijima, objašnjava akademski slikar i scenograf. Drugi izlog uređen je pak u bijelo-sivim tonovima sa sovama, dok je treći pravo carstvo blještavila sa šarenim papigama i tukanima koje nose šarene kuglice sa šljokicama.
Vrijeme Božića je vrijeme kad mi je nekako opet blisko djetinjstvo, vrijeme kad je sve bilo dobro i kad se moglo pretjerivati. Pogotovo u ovoj godini, to mi je značilo jako puno, kaže Saša Šekoranja.