Modna kolekcija "Smart Set" koju je Meghan Markle napravila u suradnji s organizacijom "Smart Works" i lansirala prošli tjedan, očekivano postiže velik uspjeh na krilima popularnosti lijepe vojvotkinje.
Meghan je na ideju o stvaranju ove humanitarne kolekcije sastavljene od pet poslovnih komada došla nakon nekoliko posjeta organizaciji koja pruža pomoć I savjetovanje nezaposlenim ženama slabijeg imovinskog stanja.
Primijetila je kako njihovim štićenicama nedostaje primjerena odjeća koja bi im pružila osjećaj samopouzdanja prilikom odlaska na razgovor za posao.
Sama je odabrala brendove s kojima želi surađivati i osmislila mini kolekciju idealnu za poslovne prigode u kojoj se nalaze haljina, klasične crne hlače, bijela košulja, blejzer i kožnata torba.
Za svaki prodani komad, jedan identičan bit će doniran organizaciji "Smart Works", koja će ih potom proslijediti svojim štićenicama.
Trenutačno najpopularniji artikl iz kolekcije jest haljina brenda Marks & Spencer. Jednostavan i prilagodljiv model s tri-četvrt rukavima ujedno je i najpovoljniji komad. Na web-stranici brenda prodaje se po cijeni od 19,50 funti (163 kune). Bio je dostupan u tri boje, crvenoj, crnoj i kraljevski plavoj, ali crveni model već je rasprodan pa se u ovom trenutku mogu kupiti samo crna i plava varijanta.
Vojvotkinja je inspiraciju za paletu boja zastupljenu u kolekciji očito pronašla i u svom ormaru jer je u javnosti često viđamo upravo u komadima navedenih boja.
U galeriji pogledajte još haljina po uzoru na model iz kolekcije Meghan Markle i organizacije “Smart Works”.