Svake sezone nastojim otvoriti nove kreativne momente. Ove sezone naglasak je bio na boji. Kao dizajnerica poznata sam po crnoj boji, ali smo dali naglasak na svjetlije tonove ovaj put, započinje predstavljanje svoje nove kolekcije "LINK by Ogi Antunac jesen-zima 2019/2020" dizajnerica Ogi Antunac.
U kolekciji se pojavljuje svjetlosiva, bež i maslinasta boja, a posebno su dominante jakne kojima je posvećena velika pažnja te vizualno dominiraju kolekcijom, što je u skladu i s dosadašnjom prepoznatljivošću LINK-a, brenda poznatog po ''cool jaknama''.
Kolekcija je već poslana u New York: prva je stanica sajam u Las Vegasu, nakon čega se čeka predstavljanje u New Yorku tijekom NY Fashion Weeka. Paraleno s time, kolekcija će biti predstavljena u Düsseldorfu u Njemačkoj te u Kanadi putem showrooma.
Kao i svake sezone, vizualni identitet kampanje potpisuje fotografkinja Maja Kljaić, koja se ovaj put odlučila za tehniku digitalnog kolaža kako bi se odmaknuli od uobičajenih fashion formi.
Riječ je o sredstvu likovne artikulacije kojim su se koristili kubisti početkom 20. stoljeća za izradu svojih avangardnih djela, što se sjajno naslonilo na skulpturalnost LINK modela i plastičnost tkanine.
Segmenti kolekcije, tekstura i elementi su preuzeti iz klasičnih fotografskih zapisa, uobičajenih prilikom snimanja look booka.
Svaki od 8 kolaža predstavlja jedan od sektora kolekcije i na taj način priča priču o imageu brenda.
Pogledajte i haljine Matije Vuice kao iz holivudskih klasika koje će nositi i svjetske zvijezde.