U kolekciji se pojavljuje svjetlosiva, bež i maslinasta boja, a posebno su dominante jakne kojima je posvećena velika pažnja te vizualno dominiraju kolekcijom, što je u skladu i s dosadašnjom prepoznatljivošću LINK-a, brenda poznatog po ''cool jaknama''.
Kolekcija je već poslana u New York: prva je stanica sajam u Las Vegasu, nakon čega se čeka predstavljanje u New Yorku tijekom NY Fashion Weeka. Paraleno s time, kolekcija će biti predstavljena u Düsseldorfu u Njemačkoj te u Kanadi putem showrooma.
Kao i svake sezone, vizualni identitet kampanje potpisuje fotografkinja Maja Kljaić, koja se ovaj put odlučila za tehniku digitalnog kolaža kako bi se odmaknuli od uobičajenih fashion formi.
Riječ je o sredstvu likovne artikulacije kojim su se koristili kubisti početkom 20. stoljeća za izradu svojih avangardnih djela, što se sjajno naslonilo na skulpturalnost LINK modela i plastičnost tkanine.
Segmenti kolekcije, tekstura i elementi su preuzeti iz klasičnih fotografskih zapisa, uobičajenih prilikom snimanja look booka.
Svaki od 8 kolaža predstavlja jedan od sektora kolekcije i na taj način priča priču o imageu brenda.
Pogledajte i haljine Matije Vuice kao iz holivudskih klasika koje će nositi i svjetske zvijezde.
Kolekcija Link by Ogi Antunac - 3 (Foto: Maja Kljaić)