Zadovoljna.hr
pretraživanje
  • Moda & ljepota
  • Zdravlje & Prehrana
  • Posao & Obitelj
  • Ljubav & Sex
  • Dom & Uređenje
  • Kultura & Zabava
Upravljaj obavijestima
  • Pratite Zadovoljna.hr
  • Nova TV
  • Dnevnik
  • Punkufer
  • Punkufer
  • Showbuzz
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • © Zadovoljna.hr
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Putovanja
  • Tech
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Moda & ljepota

Mirisni velikani: 10 najboljih parfema u posljednjih 10 godina

07. studenoga 2020 Piše Zadovoljna.hr
Le Parfum Elie Saab
Le Parfum Elie Saab (Foto: Zadovoljna.hr)

Kada je riječ o parfemima, uvijek postoje oni kojima se vraćamo, neovisno o tome prije koliko su godina ugledali svjetlo dana na parfumerijama diljem svijeta. S druge strane, često volimo otkrivati i nove mirise.

Galerija Le Parfum Elie Saab Dor Marc Jacobs Black Opium Yves Saint Laurent +5 Decadence Marc Jacobs

To dobro znaju i u parfemskoj industriji, a priznanje koje neki parfem može dobiti svakako doprinosi prodaji i prepoznavanju kvalitete. Poznata kao Oscar parfemske industrije, postoji nagrada koja se dodjeljuje već godinama najboljim parfemima u različitim kategorijama.

Nagradu dodjeljuje Fragrance Foundation Awards, a mi smo izabrali deset najboljih parfema koju su dobili nagradu u kategoriji novog parfema godine. Doduše, 2018. i 2019. ta je kategorija izostala pa smo izdvojili najbolji parfem po izboru čitatelja i u kategoriji novog limitiranog izdanja.

Gucci Guilty Gucci Gucci Guilty Gucci (Foto: Zadovoljna.hr)

1. Gucci Guilty Gucci (2011.)
Početak novog desetljeća obilježio je parfem Gucci Guilty Gucci koji su mnogi opisali kao savršen spoj ženstvenosti i neustrašivosti u jednom. U reklamnoj kampanji predstavila ga je nagrađivana glumica Evan Rachel Wood.

Koliko je bio prihvaćen kod žena, govori i to što je i godinama kasnije jedan od njihovih najprodavanijih mirisa, a kreatori parfema proširili su i čitavu Guilty kolekciju novim, mladenačkim mirisima kako bi privukli i mlade djevojke koje su tek počele otkrivati mirisne note kojima naginju.

Le Parfum Elie Saab Le Parfum Elie Saab (Foto: Zadovoljna.hr)

2. Le Parfum Elie Saab (2012.)
Jednostavnog naziva Le Parfum kuće Ellie Saab, u bočici koja odiše baroknim duhom, ovaj je miris osvojio srca žena diljem svijeta. Štoviše, mnoge su na internetu podijelile svoje želje da se okupaju u ovom mirisu te ga nanose na sebe u svim posebnim prilikama, a nerijetko se mladenke odlučuju nanijeti ga na sebe na svoj veliki dan.

Osim toga, to je bila i želja ovog libanonskog kreatora – da se i u njegovim haljinama i s njegovim parfemom žena osjeća poput princeze. I čini se da mu je itekako uspjelo.

Dor Marc Jacobs Dor Marc Jacobs (Foto: Zadovoljna.hr)

3. Dot Marc Jacobs (2013.)
Jedna potpuno drugačija bočica od one na kakve smo navikli kada govorimo u luksuznijim parfemima zasigurno je ona u kojoj se nalazi parfem Dot Marc Jacobs. Naime, svojim izgledom podsjeća na bubamaru koja je sletjela na cvijet.

Slika nije dostupna Nismo ih prežalili: Deset parfema koje želimo vratiti na police trgovina

Iako je to prvo što će nas privući, svakako nije zanemariv ni cvjetni miris koji obožavaju mnoge mlade djevojke. I upravo je za njih kao stvoren ovaj miris, što potvrđuje i reklamna kampanja koja odiše nevinošću i mladošću.

Si Giorgio Armani Si Giorgio Armani (Foto: Zadovoljna.hr)

4. Si Giorgio Armani (2014.)
Potpuno drugačiji i nadasve elegantan je parfem Si Giorgio Armani koji je laskavu titulu najboljeg ponio u 2014. godini. Jednostavnog naziva Si (u prijevodu Da) poziva na to da svaka žena izađe iz svoje zone ugode i kaže „da“ novim prilikama, pustolovinama i radu na sebi. To je sjajno prikazala i Cate Blanchet koja je bila zaštitno lice kampanje, a jedna od upečatljivijih scena iz reklame svakako je njezin skok s padobranom – kojim kaže „Da“.

Black Opium Yves Saint Laurent Black Opium Yves Saint Laurent (Foto: Zadovoljna.hr)

5. Black Opium Yves Saint Laurent (2015.)
Osmišljen kako bi dočarao tamnu, rokersku stranu YSL brenda, parfem Black Opium svakako je to postigao vanjskim izgledom bočice. No unutrašnje note kave i vanilije brojne žene podsjećaju na prva ispijanja kava s prijateljicama nakon škole, a neke čak i na prve parfeme koje su koristile kao tinejdžerke.

Uostalom, treba li nam što više od šljokica i prisjećanja na dane kada smo počele otkrivati svoju ljubav prema parfemima?

Decadence Marc Jacobs Decadence Marc Jacobs (Foto: Zadovoljna.hr)

6. Decadence Marc Jacobs (2016.)
Kao što mu i samo ime govori, dekadentan parfem Marca Jacobsa takav je i izvana i iznutra. Bočica koju bi svaka žena poželjela u svojoj kolekciji podsjeća na malu elegantnu torbicu – tu je snažna zelena boja staklenke, imitacija pitonske kože na poklopcu, uz dodatak pozlaćenog lanca i resica. Time predstavlja snažnu ženu koja zna što želi i to i uzima, a to je sjajno utjelovila Adriana Lima koja je bilo zaštitno lice kampanje.

No.5 L\'Eau Chanel No.5 L\'Eau Chanel (Foto: Zadovoljna.hr)

7. No.5 L'Eau Chanel (2017.)
Kao reizdanje kultnog parfema No.5, Chanel je prije nekoliko godina predstavio miris namijenjen mlađoj publici. Naime, uz No. 5 počele su se vezati konotacije da je samo za dobrostojeće, elegantne žene, pa je ova modna kuća odlučila okrenuti se i mlađoj publici. Nešto je lakši i prozračniji od originalne verzije, no baš ga zato danas rado biraju i mlade djevojke. Dakle, misija je uspjela.

Fucking Fabulous Tom Ford Fucking Fabulous Tom Ford (Foto: Zadovoljna.hr)

8. Fucking Fabulous Tom Ford (2018.)
Bočica mat stakla, kakvu ne viđamo često u svijetu parfema, u sebi krije univerzalni miris namijenjen ženama i muškarcima, a nagradu je dobio u kategoriji najboljeg parfema u limitiranom izdanju.
Ipak, mnogi kupci smatraju da je ime u ovom slučaju bilo samo marketinški trik te da nije baš toliko „fabulous“. No ono po čemu je uistinu poseban svakako je to što ga mogu koristiti i muškarac i žena, pa se može i uštedjeti.

Coco Mademoiselle Intense Chanel Coco Mademoiselle Intense Chanel (Foto: Zadovoljna.hr)

9. Coco Mademoiselle Intense Chanel (2019.)
Još jedan Chanelov miris na ovom popisu s pravom se nalazi ovdje, a odabrale su ga same žene svojim glasanjem i time mu priskrbile nagradu. Riječ je o reizdanju jednog od njihovih najprodavanijih parfema, Coco Mademoiselle, uz No.5, dakako. Originalno izdanje kreirano je još 2001. godine, a reizdanje je ponuđeno kako bi privuklo milenijalke. Ono što se Chanelu mora priznati je to da uistinu paze da budu ukorak s vremenom.

10. Libre Yves Saint Laurent (2020.)
Kada bismo ovu godinu morali opisati jednim parfemom, nismo sigurni kakav bi to miris bio. No znamo da napokon nakon svih restrikcija želimo okušati slobodu. I tu se sjajno uklapa parfem Libre YSL, s kojim se ponovno vratila kategorija najboljeg novog parfema. Iako je kreiran prošle godine, čini se kao da nam je sada potrebniji nego ikada prije.


 

Podijeli
  • Facebook
  • Twitter
  • WhatsApp
  • Viber
  • Email

Čitaj dalje

Još vijesti

 
Prati nas i na Instagramu!
Koji su vaši dojmovi na Advent??
@dasa_kovacevic
Savršeno prženu, hrskavu, taman slatku Morning Lab granolu Zagrepčanke Tijane potražite na policama Startaj Hrvatska u svim INTERSPAR i odabranim @spar trgovinama
Neopisiva ljubav s pastom... ❤
@divaisback 
#pastalover #zadovoljnahr
Želimo vam ugodnu sredinu tjedna! 😍
@iris_burbonov 
#bouquet #flowers #zadovoljnahr
pretraživanje
  • Pratite Zadovoljna.hr
  • Nova TV
  • Nova Plus
  • Punkufer
  • Punkufer
  • Showbuzz
  • Kreni Zdravo
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Upravljaj obavijestima
  • © Zadovoljna.hr
Zatvori

MODA, LJEPOTA, LJUBAV, ZDRAVLJE,
UREĐENJE DOMA, SAZNAJ SVE ŠTO TREBAŠ
ZA SEBE NA JEDNOM MJESTU.

Prijavi se na
newsletter!

Please don't insert text in the box below!
modal close