Popularni high street brendovi prate rad skupocjenih modnih brendova te se inspiriraju njihovim dizajnom u stvaranju vlastitih proizvoda. A čini se da se švedski H&M u dizajniranju smeđe torbice od brušene kože inspirirao 20 puta skupljom torbicom brenda Chloe

Smeđa kožnata torbica iz H&M-a svojim oblikom i upečatljivim detaljem u obliku zlatnog metalnog kruga podsjetila nas je na skupocjenu torbu francuskog brenda Chloé čija je cijena 1590 eura (11.925 kuna). Za Chloénu "dvojnicu" iz H&M-a potrebno je izdvojiti čak 20 puta manje novaca jer je njezina cijena 79,99 eura (600 kuna).

Smeđa kožnata torbica iz H&M-a podsjetila nas je na skupocjenu torbu brenda Chloe

Obje torbe inspirirane su dizajnom sedamdesetih, imaju ručku i remen za nošenje preko ramena te magnet za kopčanje. Razlika je u tome što je torba iz H&M-a svjetlije boje te je dijelom sašivena i od brušene kože.

Tako je švedski H&M vrlo pametno stvorio puno pristupačniju "kopiju" torbice koju si zaista rijetki mogu priuštiti.
Chloe, 11.925 kn Skupocjena torba brenda Chloe košta 11.925 kuna Foto: Zadovoljna.hr

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju