1. Izbjegavanje kontakta očima
Uspostavljanje i održavanje kontakta očima pokazuje da ste zainteresirani za sugovornika, a njegovo izbjegavanje stvara osjećaj odbijanja i nezainteresiranosti. Iako je kod mnogih kontakt očima rezultat sramežljivosti, ljudi to često doživljavaju kao znak arogancije.
2. Nedostatak osmijeha
Ponekad smo loše raspoloženi i na našem licu nema mjesta za osmijeh, ali kada prvi put upoznajemo neku osobu obavezno bismo se trebali nasmijati. Na taj način stvaramo pozitivnu povezanost dok upoznavanjem bez osmijeha ostavljamo dojam hladne i nedostupne osobe.Iako je kod mnogih kontakt očima rezultat sramežljivosti, ljudi to često doživljavaju kao znak arogancije.
3. Jačina stiska ruke
Idealan stisak ruke je čvrst, ali ne previše snažan, uz obavezan kontakt očima. Stručnjaci za neverbalnu komunikaciju kažu da pretjerivanje s jačinom stiska navodi ljude na pomisao da je osoba pomalo agresivna, dok ih preslab stisak upućuje na bezvoljnost i neodlučnost. Provjerite koje kretnje otkrivaju što stvarno mislite o drugim ljudima.
4. Ponašanje prema osobama iz uslužnim djelatnosti
Ljudi koji su bezobrazni prema konobarima, portirima, spremačicama i ostalim osobama iz uslužnih djelatnosti ostavljaju jako loš dojam na druge. Takvo ponašanje upućuje ih na aroganciju i osjećaj privilegiranost. Svi ponekad imamo loš dan i može nam se dogoditi da zaboravimo pozdraviti konobara ili mu bez razloga prigovorimo za nešto, ali to nije nešto što bi trebalo definirati naš karakter u očima drugih. Međutim, osobe u našem društvu možda ne znaju da je naša nervoza rezultat nečeg drugog pa to može stvoriti krivu sliku o nama.
5. Korištenje mobitela
Povremeno provjeravanje mobitela, pogotovo u situaciji u kojoj očekujete nečiji važan poziv, nije ništa problematično, ali konstantno "prčkanje" po mobitelu tijekom komunikacija s drugom osobom poslat će krivu poruku sugovorniku. Bonton nalaže da se u razgovoru usredotočimo na sugovornika, a neprestanim korištenjem mobitela šaljemo poruku da smo u potpunosti nezainteresirani za osobu.
Saznajte koju "neugodnu" grešku svi radimo tijekom razgovora.