Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Moda & ljepota

Modni trendovi oko kojih ćemo teško usuglasiti mišljenja

21-12-2021 Piše D.Š.
komentari

U moru modnih trendova svako malo nikne neki novi koji izazove veliku pažnju javnosti i podijeli mišljenja. Uglavnom se uvijek u pitanju trendovi koji zapravo baš i nisu praktični pa se, logično, preispituje njihova svrha.

U trendu Ana Maslać Plenković poput princeze Ana Maslać Plenković izgleda spektakularno – evo zašto je njezin pariški stajling pun pogodak Vjenčići s malinama Odličan recept! Nikad dosta ideja za božićne kolače! Pogledajte ove vjenčiće, jednostavno ih je pripremiti Ulična moda crnka u sakou predimenzionirane siluete Zagreb 2025. - 2 Dašak visoke mode Crnka sa zagrebačke špice nosi fantastične čizme, ali teško je skrenuti pogled s njezinih ramena

S druge strane, ponekad nije stvar u praktičnosti, nego u vizualnom dojmu i(li) estetici. U nastavku pogledajte oko kojih to trendova nikad nećemo usuglasiti mišljenja.

1. MIKRO TORBE

Torbice uistinu minijaturnih dimenzija zaludjele su trendseterice prije nekoliko sezona. Što u njih stane? Ništa. Je li to ono što očekujemo od torbe? Ne. Ljubiteljicama velikih i prostranih modela ovaj trend nikad neće biti jasan.

Međutim, treba istaknuti kako mikro modeli ionako nisu osmišljeni kao zamjena za torbe klasičnih dimenzija. One su, prije svega, samo efektan modni dodatak gotovo pa u rangu nakita.

2. PROZIRNA PVC OBUĆA I ODJEĆA

Ili ih volite ili ih ne podnosite - ni kod ovog trenda nema zlatne sredine. Za trend nošenja PVC obuće (kasnije i odjeće) vjerojatno je najzaslužnija Kim Kardashian koja je među prvima počela nositi prozirne plastične cipele.

I dok smo Kim navikli vidjeti u tako neobičnim modelima, kraljica Letizia poprilično je iznenadila i javnost i modne znalce kada je na prvu pričest svoje kćerkice Leonore svojevremeno došla u PVC štiklama.

3. PODERANA ODJEĆA

Podijeljena mišljenja o ovom trendu zapravo proizlaze iz generacijskog jaza. Primjerice, mlađe generacije oduševljene su poderanim trapericama jer im izgledaju kul, a starijim generacijama nikad ne bi palo na pamet kupiti odjevni komad koji je poderan.

Što bi tek rekli za poderane najlonke modne kuće Gucci koje su koštale 190 dolara i odmah se rasprodale? Koncept odjeće koja u startu izgleda iznošeno nekima je genijalan, ali većina od nove odjeće i dalje očekuje da izgleda - novo.