Potez beauty brenda zbog kojeg ćemo napokon vidjeti samo pravu istinu

Podijelite na

Američki farmaceutski beauty brend CVS Pharmacy odlučio je photoshop poslati u povijest. Čelnici tvrtke najavili su da više neće retuširati fotografije svojih modela jer žele pokazivati realnu sliku s kojom će se njihovi kupci moći poistovjetiti

Autor : Zadovoljna Objavljeno: 16.1.2018 / 15:36

Ista fotografija koja je retuširana (lijevo) i neretuširana (desno)

Ista fotografija koja je retuširana (lijevo) i neretuširana (desno) (Foto: CVS)

Jedan od ciljeva industrije ljepote je da se njeni klijenti osjećaju ljepše i bolje, ali često je učinak baš suprotan zbog nerealnog prikazivanja ženske ljepote "potpomognute" photoshopom. No, američki farmaceutski beauty brend CVS Pharmacy odlučio je takvom reklamiranju reći zbogom te je najavio da više neće retuširati fotografije svojih modela.

"Američki farmaceutski beauty brend CVS Pharmacy više neće koristiti photoshop u svojim reklamama"

Na sve fotografije koje nisu digitalno izmijenjene, što podrazumijeva mijenjanje ili naglašavanje oblika, veličine, proporcija, kože, boje očiju, bora ili bilo kojih drugih individualnih karakteristika osobe, CVS će stavljati prepoznatljivi vodeni žig.

Slične poteze već su povukli modni brendovi poput Targeta, Asosa i Missguideda, ali photoshop i dalje prožima reklamiranje u industriji ljepote.

Kao žena, majka i predsjednica maloprodajne tvrtke među čijim kupcima prevladavaju žene, shvaćam da imamo odgovornost misliti o tome kakve poruke šaljemo našim kupcima.

Povezanost između propagiranja nerealnih prizora ljudskog tijela i negativnih učinaka na zdravlje, pogotovo kod djevojaka i mladih žena, je utvrđena. Kao tvrtka koja ima svrhu, težimo tome da napravimo sve kako bismo bili sigurni da poruke koje šaljemo našim klijentima reflektiraju našu svrhu da pomažemo ljudima na njihovu putu do boljeg zdravlja
, poručila je Helena Foulkes, predsjednica tvrtke CVS Pharmacy.

Predsjedništvo tvrtke CVS također je počelo razgovore s drugim farmaceutskim beauty brendovima o tome da se naprave točne smjernice o korištenju retuširanja kako bi se stvorila konzistentnost i transparentnost. Fotografije s vodenim žigom u CVS trgovinama počet će se pojavljivati ove godine, a cilj je da do 2020. godine i drugi brendovi učine isto. Doznajte i 6 najčuvanijih tajni fotošopiranja supermodela.
Vodeni žig koji će farmaceutski beauty brend CVS Pharmacy stavljati na neretuširane fotografije

Vodeni žig koji će farmaceutski beauty brend CVS Pharmacy stavljati na neretuširane fotografije (Foto: CVS)

Pročitajte još o ...

Zadovoljna.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Zadovoljna.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Zadovoljna.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se