Ne morate piti lijekove protiv bolova za svaku neugodu u kralježnici, kukovima ili koljenima. Umjesto toga upišite se na jogu i svladajte poze koje vam uz redovitu vježbu jamče olakšanje od bolova. Studija američkog sveučilišta Duke pokazala je da je joga učinkovit način borbe protiv boli u zglobovima i mišićima, ali i vježbački režim, koji kada se izvodi na pravilan način poboljšava fleksibilnost i pokretljivost cijelog tijela

1. Poza: Ratnik II protiv bolova u koljenima
Stanite uspravo i savibite prednje koljeno. Stražnja noga je ravna, ruke ispružene u stranu u liniji sa nogama, a kukovi su okrenuti ka široj strani prostirke. Udahnite i izdahnite 10 do 15 puta zadržavajući ovu pozu, pa potom promijenite noge.

Ako niste u stanju izvesti ovu vježbu samostalno, poslužite se potporom u obliku zida, pa ruke oslonite o tvrdu uspravnu površinu.



2. Poza: Kobra uklanja bol u kralježnici

Legnite licem prema podu, a čelo oslonite o tvrdu površinu. Obje ruke položite sa svake strane tijela, otprilike na sredini prsnog koša. Ispružite noge, skupite ih zajedno, a vrhove prstiju oslonite o pod. Koristeći snagu leđa (a ne ruku) podignite gornji dio tijela, glavu i prsa. Udahnite i izdahnite pet do deset puta prije nego što se nježno vratite u početni položaj.



3. Poza: Leptir protiv bolova u kukovima
Sjednite na pod na prostirku za jogu. Primaknite stopala zajedno, obuhvatite ih dlanovima, a koljena raširite tako da tvore oblik dijamanta. Ispravite leđa, a ramena opustite dok dišete i polako spuštate koljena prema prostirki. Ako vam je potrebno nježnije opuštanje od bolova, ispod nogu stavite jastuke koji će vam podariti podršku za koljena.

 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju