Ovogodišnje izdanje međunarodnog sajma turizma PLACE2GO održat će se od 13. do 15. ožujka 2020. godine u Areni Zagreb.

Međunarodni sajam turizma PLACE2GO uskoro će deveti put ugostiti turističke djelatnike iz cijeloga svijeta, putnike početnike koji tek planiraju prvo putovanje i prekaljene putnike s putovnicama punim žigova i srcima punih uspomena, ukratko sve ljude koje povezuje ljubav prema upoznavanju novih ljudi, kultura i krajolika.

Formula dugovječnosti najvećeg turističkog sajma u Hrvatskoj jest sustavno poboljšavanje sadržaja i noviteta za izlagače i posjetitelje, pa je logično da će organizatori i ove godine koristiti provjerenu pobjedničku taktiku.

Tako će PLACE2GO, između ostalih zemalja, prvi put ugostiti izlagače iz Argentine i Kube, od bližih destinacija predstavit će se Albanija i Crne Gora, a posjetitelji će uz popuste na putovanja i sudjelovanje u nagradnim igrama prvi put interaktivno sudjelovati u predavanjima putem mobilne aplikacije. Prekaljeni putnici željni novih destinacija moći će međusobno razmijeniti turističke vodiče, ali i okrijepiti se u posebno uređenom Vinskom trgu posvećenom autohtonim domaćim vinima.

Ono što sam organizirajući Sajam svih ovih godina naučila jest to da nikad ne znamo s kojim ćemo se novim izazovima morati boriti. Tako smo se ove godine uz unapređenje programa i pronalazak novih izlagača morali nositi i s izazovom koronavirusa.

No drago mi je da mogu reći da se sve odvija po planu te sam sigurna da će deveto izdanje sajma PLACE2GO biti najbolje do sada, rekla je Damjana Domanovac, idejna začetnica i direktorica sajma PLACE2GO najavljujući njegovo deveto izdanje.

BOGAT I SADRŽAJAN PROGRAM

Prvi dan Sajma, petak 13. ožujka, tradicionalno je rezerviran za akreditirane poslovne posjetitelje za koje je pripremljen bogat i sadržajan program koji će se održati na glavnoj pozornici u Areni te okolnim prostorijama za maksimalnu mogućnost umrežavanja i novih poslova.

S obzirom na to da je Hrvatska regionalni turistički lider, nije slučajno BRAND USA, kao krovna američka turistička organizacija, prepoznala upravo Hrvatsku kao partnera u promociji SAD-a kao turističke destinacije.

Korak je u tom smjeru premijerno prikazivanje dokumentarnog filma 'America's Musical Journey'", koje će se na B2B danu sajma PLACE2GO održati pod pokroviteljstvom Veleposlanstva SAD-a.

To će biti dobra prilika svim turističkim profesionalcima da se iz prve ruke upoznaju s pristupom brendiranju SAD-a kao globalnog turističkog lidera, poručio je Goran Rihtarić, direktor tvrtke EX-Alto, organizator B2B dana sajma PLACE2GO.

POZIV ZALJUBLJENICIMA U PUTOVANJA

Zrakoplovna tvrtka s jednom od najvećih svjetskih flota Turkish Airlines ponosni je sponzor Sajma već sedmu godinu.

PLACE2GO prerasta u najvažniji regionalni sajam te smo vrlo smo zadovoljni što smo mu generalni sponzor već sedmu godinu.

Na Sajmu ćemo posebno promovirati Mexico City, Cancun, Bali, američka odredišta i Tursku. Osim destinacija promovirat ćemo i našu uslugu u poslovnoj klasi, gdje 'Flying chefs' poslužuju svježe pripremljena sezonska jela.

Kako bismo posjetiteljima sajma PLACE2GO dočarali doživljaj naše poslovne klase, prizemljili smo 'Flying chefs' koji će poslužiti autentične turske zalogajčiće, rekao je direktor Turkish Airlinesa za Hrvatsku Uğur Cantimur te iskoristio priliku da pozove sve zaljubljenike u putovanja na Međunarodni sajam turizma PLACE2GO i štand Turkish Airlinesa da tako prošire svoje vidike i otkriju nove destinacije za putovanja.

ZAGREB SVE POPULARNIJA DESTINACIJA

S obzirom na to da je Zagreb odavno prerastao ulogu pukog tranzitnog grada te iz godine u godinu privlači sve više posjetitelja, logično je da su Grad Zagreb i Turistička zajednica itekako važni partneri sajma turizma PLACE2GO.

Zagreb posljednjih pet godina bilježi dvocifreni rast dolazaka turista, za što su zaslužni svi građani Zagreba.

Budući da prema statističkim podacima 83 posto posjetitelja Zagreba dolazi iz inozemstva, vrlo je važno istaknuti da je Zagreb najsigurnija europska turistička destinacija te da će uz združene napore svih gradskih službi tako i ostati, rekao je gradonačelnik Zagreba Milan Bandić te istaknuo da Zagreb kao destinaciju treba doći i doživjeti.

Značaj Međunarodnog sajma turizma PLACE2GO prepoznale su krovne turističke institucije kao što su Ministarstvo turizma, HTZ te TZ Grada Zagreba, čija je potpora ključna za uspješno održavanje Sajma.

Vrijedi istaknuti i suradnju s Ministarstvom kulture na zanimljivom projektu Kulturne rute Vijeća Europe koje prolaze Hrvatskom, a koje će na jednom mjestu biti predstavljene na sajmu.

Također, na velikom ekranu glavne pozornice premijerno će se prikazati video izložba "Vječne vode: život i ljepota. Hrvatski udio u europskoj baštini", koja je osmišljena povodom predsjedanja RH Vijećem Europe. Generalni pokrovitelj sajma već sedmu godinu je Turkish Airlines, a službeni prijevoznik Sajma je tvrtka Rent a Car Sixt.

Dodatne informacije saznajte na službenoj web-stranici: www.place2go.org.
 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju