Djeca su naše blago, slaže se s tim i Bojana Gregorić, koja je postala prijatelj akcije koja omogućuje nastavak obrazovanja za djecu odraslu bez odgovarajuće roditeljske skrbi ili u udomiteljskom smještaju, na koji po završetku srednje škole gube pravo.
"Obrazovanje je temelj za kvalitetan život, a podrška djeci koja su željna znanja najvažnije je i najplemenitije ulaganje u budućnost. Stoga sam s velikom željom i žarom prihvatila poziv da budem prijatelj ove lijepe humanitarne akcije Franck Jubilarne kave i Koraka u život", rekla je Bojana Gregorić.
Jedan od razloga zbog kojeg se Bojana Gregorić priključila ovoj akciji je i kako bi pružila primjer svojoj djeci, koja će uskoro zakoračiti u svijet odraslih. Na taj ih način želi naučiti kako reagirati ako u svojoj okolini naiđu na osobe kojima treba pomoć.
"Važno je rano osvijestiti da uvijek oko nas ima onih kojima je pomoć potrebna, onih koji uistinu nemaju nikoga i onih koji teško mogu i osnovne životne stvari osigurati. Audrey Hepburn je znala govoriti: Bog nam je dao dvije ruke, jednu da pomognemo sebi, a drugu da pomognemo drugima".
Mali rituali ostvaruju velike snove
Akcija ''Korak u život'' jedna od najuspješnijih i najdugovječnijih humanitarnih akcija organiziranih na ovim prostorima i velikom broju mladih ljudi omogućila je nastavak akademskog obrazovanja.
Sada se akciji pridružila i Franck Jubilarna, koja provodi društveno odgovorni projekt u sklopu kojeg donira 50 lipa od prodaje popularne Ciglice, odnosno vakuumiranog pakiranja Jubilarne kave od 250 grama.
Akcija prikupljanja sredstava traje do 8. svibnja i namijenjena je osiguravanju stipendija za fakultetsko obrazovanje mladih bez odgovarajuće roditeljske skrbi. Tako svima koji uživaju u finom mirisu i okusu najdraže kave ovaj slatki ritual može postati još slađi.
S mišlju da vaša šalica kave mijenja nečiju sudbinu, i to u jednom od najvažnijih segmenata u životu, obrazovanju, možete postati svjesni kako vaši mali rituali mogu ostvariti nečije velike snove. Kupovinom popularne Ciglice svi mogu doprinijeti stvaranju novih i boljih mogućnosti djeci i mladima kojima je to najpotrebnije.
"Ciglica svakom šalicom već generacijama piše najtoplije priče. Sada, u suradnji s Korakom u život, ostvaruje snove onih kojima su tople priče najpotrebnije – djeci bez odgovarajuće roditeljske skrbi. Naime, život, baš kao i šalica kave, može biti sladak, ali i gorak. Stoga, svjesni svoje uloge i odgovornosti prema društvu u kojem poslujemo već punih 130 godina, donacijom 50 lipa od prodaje svake Ciglice, zajedno s našim potrošačima, želimo biti podrška mladima da sigurnije zakorače u život", izjavila je Aleksandra Zlatanovski, Group Brand menadžerica za kategoriju mljevene kave iz Francka.
Svima koji će postati stipendisti Bojana Gregorić pruža ruku podrške.
"Niste sami! Mi vaš trud vidimo, mi ga cijenimo i bit ćemo vaš vjetar u leđa!"
Svi stipendisti, osim financijskih sredstava koja će im omogućiti nastavak školovanja, dobit će i priliku sudjelovati na edukativnim radionicama kojima je cilj pripremiti stipendiste za tržište rada. Imat će priliku biti dio Franckova dvogodišnjeg mentorskog pripravničkog programa Start Up, koji je u pravilu namijenjen studentima koji su na kraju fakultetskog obrazovanja.
To je dodatni vjetar u leđa mladima koji žele na tržište rada doći i s radnim iskustvom. Taj mentorski pripravnički program omogućuje stjecanje novih znanja, mjesečna primanja, ali i mogućnost stalnog zaposlenja.
Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom Franck po najvišim profesionalnim standardima.