Prije 79 godina, 19. studenog 1942. u New Yorku je rođen dizajner Calvin Klein. Bio je drugo od troje djece, djetinjstvo je proveo u Bronxu, a od bake krojačice naslijedio je ljubav prema šivanju. I njegova majka ohrabrivala ga je u ljubavi prema umjetnosti i modi.

Kada je došlo vrijeme za srednjoškolsko obrazovanje, Klein je upisao srednju školu za umjetnost i dizajn. Dok su se njegovi vršnjaci bavili sportom, on je bio zauzet učenjem, skiciranjem i šivanjem.  Školovanje je nastavio na Tehničkom institutu za modu, na kojem je diplomirao 1962. godine.

Pet godina Klein je proveo radeći kao naučnik u proizvodnji kaputa i odijela. Cijelo to vrijeme usavršavao je vlastiti dizajn, a onda je zajedno s bliskim prijateljem iz djetinjstva Barryjem Schwartzom 1968. godine pokrenuo proizvodnju kaputa. Ubrzo je počeo proizvoditi i žensku sportsku odjeću, a na red je došla i odjeća za žene po mjeri, zatim i odjeća za muškarce te CK traperice.

Ključ njegova uspjeha bio je u oglašavanju. Medije je natjerao da pišu i pričaju o njemu stvarajući kontroverze. Postao je poznat kao dizajner koji pomiče granice prihvatljivosti u svojim modnim kampanjama. Oglasi iz sredine 1990-ih tako su prikazivali mlade ljude u provokativnim pozama, koje su mnogi smatrali društveno neprihvatljivima. On je na kraju povukao sporne oglase, ali tek kada je njegov brend postao tema svakodnevnih razgovora.

Javnost je izazivao i oglasima za svoje mirise, koji su također postizali veliki uspjeh.

Danas je 79-godišnji Klein poznat diljem svijeta po svojim trapericama, ležernim kolekcijama, donjem rublju, satovima, nakitu i spomenutim parfemima.

Prvi parfem lansiran je 1981. godine, a Calvin Klein otada je izdao cijeli niz uspješnih parfema, koji redovito imaju svoja mjesta na listama najpopularnijih i omiljenih mirisa. U nastavku smo odlučili izdvojiti tri parfema koje žene posebno vole.

Slika nije dostupna 10 parfema za koje će vas uvijek pitati "Koji to parfem nosiš?"

1. Calvin Klein Euphoria

Brend Calvin Klein već je dugi niz godina cijenjen u industriji mirisa. Stvara parfeme koji postaju prepoznatljivi milijunima ljudi diljem svijeta. Jedan takav miris je i Euphoria, predstavljen 2005. godine.

Euphoriu se opisuje kao zabavan, primamljiv miris za žene kojeg se one koje ga jednom probaju ne mogu zasititi. Žene jednostavno obožavaju note nara, orhideje i lotosa pomiješane s mošusom, ljubičicom i jantarom.

Koji vam je omiljeni Calvin Klein parfem?

glasova:

Ovaj senzualni, cvjetno-orijentalni miris blistav je i sočan, tajanstven i privlačan. On je poziv da uživate u životnim radostima. Jedina mana koju mu izdvajaju žene koje ga vole je ta da sigurno nećete biti jedinstveni jer se ovaj miris nalazi u mnogim, ali mnogim kupaonskim ormarićima.



2. Calvin Klein Eternity

Miris Eternity na tržištu se pojavio 1988. godine i otada mu ne opada popularnost. Jedan je od najpopularnijih CK mirisa, koji u sebi spaja neven, ljubičicu, jasmin, ružu, đurđicu, karanfil, ljiljan, narcis, sandalovinu, pačuli, jantar, mošus i heliotrop.

Sve ove komponentne čine ga romantičnim cvjetnim mirisom, koji žene obožavaju nositi svaki dan i u svim prigodama.

Miris je osmišljen kao posveta (dizajnerovu) braku. Eternity, odnosno 'vječnost' je oda vrijednostima kao što su ljubav, obitelj i mir.

Radi se o mirisu kojem su žene vjerne godinama i nije im važno koliko je star i što se novo pojavilo na tržištu. Miris je ovo za koji se uvijek nađe mjesto na polici.

3. Calvin Klein CK One

CK One lansiran je kao uniseks miris 1994. godine i brzo je postao sinonim za mlade 90-ih godina prošlog stoljeća. Tome je zasigurno pridonijela činjenica da je dizajner u kreiranju ovog parfema inspiraciju pronašao u ponašanju svoje kćeri i njezina društva, koje je karakterizirao provokativni stil uz "političku korektnost".

Parfem CK One Pet zanimljivosti o parfemu bez kojeg 90-ih nismo mogli

Popularnost parfema nije opadala s godinama, pa je i danas jednako omiljen među muškarcima i ženama kao jedan od prvih uniseks mirisa na tržištu koji je postigao ogromnu popularnost. Sredinom 90-ih godina bio je besteseler koji je kompaniji donosio milijune dolara zarade.

Spoj citrusa s drvenim sastojcima očito savršeno funkcionira u ovom parfemu, koji je prepoznatljiv i po svojoj skromnoj i jednostavnoj uniseks bočici.

Kada nositi ovaj miris? Bilo kad jer se radi o ležernom mirisu koji savršeno funkcionira u svakoj prigodi.

 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju