Bojana Gregorić Vejzović, jedna od najboljih hrvatskih glumica prepoznatljiva je i po svom profinjenom i elegantnom stilu, stoga ne čudi upravo ovaj spoj nje i DeLighta.

Galerija Bojana Gregorić Vejzović u novoj kampanji domaćeg brenda DeLight - 6 Bojana Gregorić Vejzović u novoj kampanji domaćeg brenda DeLight - 4 Bojana Gregorić Vejzović u novoj kampanji domaćeg brenda DeLight - 1 +3 Bojana Gregorić Vejzović u novoj kampanji domaćeg brenda DeLight  

Brend kojemu je od prve kolekcije naglasak na ženi koja nosi njihove komade i koji svoj uspjeh na tržištu postiže neupitnom kvalitetom svojih proizvoda, upravo ovom kolekcijom potvrdio je status vodećeg modnog imena kada su u pitanju elegantni, luksuzni komadi namijenjeni samopouzdanim i modernim ženama.

Dašak romantike vidljiv je u bijelim haljinama obogaćenim volanima i zanimljivim detaljima, a 'statement' odijelo ovaj put je izrađeno od crvene čipke

U kolekciji za proljeće – ljeto 2019. dominiraju pastelne boje i luksuzni materijali kao što su svila, štikano pamučno tkanje i čipka. Svaki komad potpuno je posvećen ženstvenoj silueti i eleganciji te osjećaju snage i samouvjerenosti koji izaziva kod klijentica koje suvereno savladavaju sve dnevne izazove.

Dašak romantike vidljiv je u bijelim haljinama obogaćenim volanima i zanimljivim detaljima, a statement odijelo ovaj put je izrađeno od crvene čipke. Mekane i prozračne tkanine garancija su udobnosti, a kvalitetna izrada garantira izdržljivost. Svečane haljine u crnoj boji izrađene su od čipke i šljokica.

DeLight predstavlja novu kolekciju odijela - 5 DeLight: Kolekcija odijela koja naglašavaju obline i ističu žensku figuru

Ljetna kolekcija brenda DeLight s Andreom Andrassy kao zaštitnim licem - 6 DeLight: Kolekcija za posao i svečane prilike ističe ono najbolje na ženskom tijelu

Ivanov rad pratim od samih njegovih početak i s velikim zadovoljstvom sam prihvatila poziv da budem dio ove prekrasne modne priče. Estetika koju DeLight stvara je i moja estetika – elegantno, ženstveno, profinjeno i nosivo godinama.

Ono što je meni osobno važno je da DeLight i Ivan promišljaju i stvaraju za žene koje su u pokretu cijeli dan i čija uloga se mijenja iz sata u sat pa u odijelu možemo juriti s jednog sastanka na drugi, a u večernjim satima zablistati u elegantnoj večernjoj haljini na crvenom tepihu, komentirala je Bojana Gregorić Vejzović ovu suradnju.

Bojana Gregorić Vejzović u novoj kampanji domaćeg brenda DeLight - 5 Bojana Gregorić Vejzović u novoj kampanji domaćeg brenda DeLight (Foto: Matea Smolčić Senčar)

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju