Dovoljno ste spavali, no osjećate da niste u formi, pa ni na poslu niste na vrhuncu funkcionalnosti. Vjerojatno niste bolesni, nego vašem organizmu manjka vitamina C kojeg vaš organizam tijekom zime nije dobivao u potrebnim količinama.

Simptomi proljetnog umora

Koncentracija vam je smanjena, brzo se umarate, često zijevate i osjećate potrebu za snom tijekom dana, premda ste se dobro naspavali?

Manjak vitamina C zaslužan je za smanjenu iskorištenost kisika u stanicama i tkivima te smanjen imunitet. Uslijed svega toga skloniji ste i proljetnim virozama

'Bolujete' od tipičnog proljetnog umora kojeg ćete se riješiti samo uz određene promjene u prehrani, barem dok na tržnice ne stignu dovoljne količine svježeg voća i povrća.

Vašem organizmu nedostaje vitamina C i to iz razloga što je vaša prehrana tijekom zime bila drukčija - zasitnija, teža i bez previše vitamina.

Manjak vitamina C zaslužan je za smanjenu iskorištenost kisika u stanicama i tkivima i smanjen imunitet. Uslijed svega toga skloniji ste i proljetnim virozama.

Za sve je 'kriv' vitamin C

Srećom, takve tegobe trebale bi nestati brzo i to ako u vaš organizam unesete dovoljno tog važnog vitamina. No, da biste to spriječili, tijekom zime treba početi s unosom vitamina C, pa biste na proljeće trebali izbjeći sve tegobe proljetnog umora.

Osim vitamina C, uputite se na spavanje ranije nego inače. Kada se probudite, izbjegavajte izležavanje u kreveti i odmah probudite svoj uspavan organizam.

Pokušajte provježbati desetak minuta, a potom i aktivirajte cirkulaciju - najbolje naizmjeničnim tuširenjem. Da, to je šok za organizam, ali pozitivan.

Budite aktivni - hranite se zdravo

Istrljajte vaše tijelo nešto grubljim ručnikom kako bi napravili brzinski peeling i potpuno se osvježili.

Doručkujte bez žurbe - ne zaboravite, doručak je najvažniji dio dana. Razumije se da nemate vremena za bogati engleski doručak, ali obrok sa žitaricama i voćkom trebao bi vas napuniti s dovoljno energije do ručka.

Riješite se umora i iscrpljenosti

Ručajte također nešto ranije, obilno, no pokušajte jesti što je više moguće povrća. Izbjegavajte tešku hranu jer će vas ona još više umoriti. Večerajte lagano, baš kao prosjak, ali ako je ikako moguće, ne netom prije spavanja. Uostalo, kasnovečernji obroci nisu dobri ni za liniju.

Pokušajte svakodnevno hodati barem trideset minuta. Bilo bi dobro da se i inače bavite nekom fizičkom aktivnošću. Fitness stručnjaci smatraju kako je idealna norma triput tjedno, no ukoliko biste uspjeli barem dvaput...

Proljeće sa sobom uvijek nosi mnogo lijepog i sunčanog vremena, pa je dobro što više vremena na svježem zraku i sincu. Naravno pijte mnogo vode!

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju