Većina tinejdžera oduvijek se poistovjećuje sa svojim idolima, a budući da su djeca u današnje vrijeme okružena i digitalnim kanalima te društvenim mrežama, popularne osobe mogu vrlo lako pronaći put do njihovog srca. Djeca jednostavno upijaju ono što vide na ekranu i to postaje njihova realnost.
Poznati glumci, sportaši, pjevači ili manekenke tako bar neko vrijeme imaju važnu ulogu u životu svakog tinejdžera, dok u nekim slučajevima početna oduševljenost sjajem i glamurom zvijezda koji izgleda puno ljepše i zanimljivije od njihovog života, prerasta u opsesiju.
Nametnuti ideal ljepote i savršenog izgleda ponekada mogu iskriviti sliku koju djevojčice imaju o svom fizičkom izgledu.Nametnuti ideal ljepote i savršenog izgleda mogu iskriviti sliku koju djevojčice imaju o svom fizičkom izgledu. Takvim utjecajima podložne su djevojčice koje još u potpunosti nisu razvile jasnu i zdravu sliku o vlastitom tijelu i vlastiti identitetu.
Takvim utjecajima podložne su djevojčice koje još u potpunosti nisu razvile jasnu i zdravu sliku o vlastitom tijelu i vlastiti identitet. Budući da živimo u ''doba Kardshian'' kada se vanjska ljepota ističe kao jedan od glavnih kriterija uspjeha, iznimno je bitno odgojiti samosvjesnu djevojčicu.
IDOLI NE TREBAJU BITI NOĆNA MORA
U beauty svijetu svakodnevno radi i vizažistica Mihaela Dodić upoznata s trendom fotografiranja bez šminke i dijeljenja takvih fotografija na društvenim mrežama. No, trend ''prirodne ljepote'' nije posve prirodan.
Lica s mnogih naslovnica nisu u potpunosti bez šminke. To je sve make-up i photoshop. Iza toga se krije cijela jedna mašinerija, ljudi koji zarađuju novac, rekla je Mihaela Dodić koja u tome ne vidi ništa loše. Ističe kako je puno bitnije koliko mi 'pumpamo' djecu samopouzdanjem.
No, idoli ne trebaju roditeljima biti noćna mora. Ako s djecom razgovarate, pomognete im da pogledaju oko sebe i ukažete im na neke druge stvari puno ćete im pomoći i utjecati na njihov pravilan odgoj. Bitan naglasak je na razgovoru, a ne nametanju mišljenja i zabranama. Upravo to zna bivša voditeljica Ivana Šundov, inače majka dviju djevojčica.
BITNA JE KOMUNIKACIJA
Zvuči kao klišej, ali s djecom treba razgovarati i pitati ih što ih zanima, razgovarati o tome što smiju stavljati na društvene mreže, a što ne. Moje djevojčice još nemaju Facebook profil budući da još nemaju 15 godina, ali imaju Instagram i ''vise'' na YouTubeu od jutra do mraka. Ali važno je nakon toga s njima komentirati što su gledale jer je komunikacija jako bitna.Ako odgojite samopouzdano dijete teško da će njihovi idoli u tolikoj mjeri utjecati na njihov život.
To je jedan od načina na koji roditelji mogu dobiti uvid u to koje osobine i vrijednosti njihova djeca cijene. Važno je djeci ukazati da cijene svoje osobine, kvalitete i talent te da se osjećaju dobro u svojoj koži.
Djecu zbilja treba naučiti samopouzdanju, onda je puno lakše, dodaje Ivana. Ako odgojite samopouzdano dijete teško da će idoli u tolikoj mjeri utjecati na njihov život. Jedanko tako smatra i bivša manekenka te vlasnica modne agencije Suzy Josipović Redžepagić, mama tri kćeri.
Suzy ističe kako se društvenih mreža ne trebamo bojati jer živimo u 21. stoljeću. Iako imamo voajerski pristup u živote slavnih osoba bitnije je način na koji usmjeravamo dijete.
U dijete treba ulagati, ali zbog žurbe i manjka vremena većina roditelja to ne stigne pa ih mediji često odgajaju. Budući da je odgoj presudna stvar, djecu već u najmlađim danima treba početi pumpati objašnjenjima.Oni trebaju dobre savjete i ispravne životne vrijednosti. Mi ih moramo znati usmjeriti svojim primjerom i ne držati ih pod staklenim zvonom, zaključila je Suzy.
Pročitajte i 10 zapovijedi za odgajanje samopuzdane kćeri.