Dokazano djeluju: 8 jednostavnih navika koje će vam popraviti i najlošiji dan

Podijelite na

Često nismo niti svjesni koliko neke sitne navike koje radimo svaki dan mogu utjecati na naše raspoloženje i osjećaj sreće. Male promjene dovoljne su da vam poprave i najlošiji dan, a da stvarno djeluju dokazala je znanost

Autor : Zadovoljna Objavljeno: 13.11.2017 / 11:34

Odvojite vrijeme za sebe, nagradite se buketom cvijeća, uživajte u šalici kave i kroasanu

Odvojite vrijeme za sebe, nagradite se buketom cvijeća, uživajte u šalici kave i kroasanu (Foto: Guliver/Thinkstock)

Dovoljno je poduzeti male korake i usvojiti ne pretjerano revolucionarne nove navike koje će pojedinca učiniti zadovoljnim i sretnim te dokazano pozitivno utjecati na njegovo mentalno zdravlje, tvrde znanstvenici s londonskog University Collegea.

Dobra je vijest to što je najčešće riječ o izmjenama koje se mogu vrlo jednostavno uklopiti u vaš svakodnevni način života, a zbog njih ćete se osjećati puno bolje, smatraju londonski znanstvenici.
Predlažu jednostavne i lako primjenjive korake koji će pojedincu pomoći da poboljša svoje mentalno zdravlje, piše Independent.

"Kratko vježbanje triput tjedno smanjuje opasnost od razvoja depresije za 19 posto. Aktivni ljudi manje su podložni depresiji, a depresivni su manje skloni vježbanju"

1. Hodajte uspravno
Studije su pokazale da ćete se puno bolje osjećati ako hodate uspravno, visoko držeći glavu, a ramena prema natrag. Ako su vam ramena spuštena i držite se pogrbljeno, vjerojatnije je da ćete se fokusirati na negativne stvari.

2. Prestanite fotografirati sve oko sebe
Iako nas većina vjeruje da su fotografije važne jer ćemo na taj način lakše upamtiti neke važne trenutke, rezultati objavljeni u časopisu Psychological Science kažu drukčije. Ako ipak želite ovjekovječiti slastan obrok ili lijep pogled usredotočite se na glavni motiv, nastojeći da pritom ne pravite i selfie.

3. Vježbajte
Kratko vježbanje triput tjedno smanjuje opasnost od razvoja depresije za 19 posto, rezultati su istraživanja londonskog University Collegea. Aktivni ljudi manje su podložni depresiji, a depresivni su manje skloni vježbanju.

4. Ne odgađajte

Što dulje čekate da obavite ono što ste naumili, unaprijed strahujući, bit ćete još nervozniji, a to će vas dodatno iscrpiti. Smanjite stres slušanjem opuštajuće glazbe ili vježbanjem, a potom prionite na posao. Provjerite i 10 znakova da vam u životu ide dobro (čak i kada mislite da nije tako).

5. Izađite iz toksične veze

Ako ste u vezi s nekim tko vas neprestano kritizira, to će vrlo negativno utjecati na vaše samopouzdanje, a da toga niste ni svjesni. U nekim slučajevima može rezultirati tjeskobom ili depresijom. Poslušajte upozorenja bliskih prijatelja ili članova obitelji koji zamjećuju kritike vašeg partnera i osvijestite znakove zlostavljačkog odnosa. Saznajte i 10 znakova da trošite svoj život na pogrešne stvari.

6. Naspavajte se
Ako niste naspavani, niste odmorni, a to znači da vaš organizam ne funkcionira kako bi trebao. Ukoliko imate problema s nesanicom, potražite stručnu pomoć. Pročitajte i 5 savjeta najsretnijeg čovjeka na svijetu.

7. Odvojite vrijeme za sebe
Obitelj, prijatelji, posao... Ne možete ugoditi baš svima, a ako to nastojite ostvariti, zapostavljate sebe. Osigurajte tijekom dana vrijeme kad ćete ugađati sebi, radeći nešto što vas relaksira ili veseli.

8. Prestanite raditi više stvari istodobno
Slanje elektronske pošte uz obrok ne čini se na prvi pogled opasnim, no znanstveno je dokazano da nas istodobno obavljanje više stvari jako iscrpljuje. Umjesto "multitaskinga" fokusirajte se samo na jednu stvar, a potom prijeđite na sljedeću. (Hina)

Pročitajte još o ...

Zadovoljna.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Zadovoljna.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Zadovoljna.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se