Izložba otvoprena u galeriji Karas u Zagrebu prikazuje stogodišnje putovanje od bijele kreme koja je postala društveni fenomen do najpoznatijeg brenda za njegu kože, protkano uspomenama i inovacijama koje su zauvijek promijenile svijet kozmetike i 'zavukle se pod kožu' milijunima obitelji

 

Povodom obilježavanja 100. rođendana Nivea kreme otvorena je izložba '100 godina NIVEA njege'. Originalne instalacije,
autentična pakiranja i vremeplov hrvatskih i stranih oglasa posjetitelje vodi kroz vizualnu, osjetilnu i emocionalnu priču u čijem je središtu bijela krema koja je postala univerzalni simbol obiteljske tradicije i društveni fenomen.

Izložbu su pogledali brojni gosti, a među njima i poznata lica Sanja Doležal, Nataša Dorčić, Edvin Liverić, Lea Dekleva, Zlatan Zuhrić, Viktor Drago, Luka Grubišić te
dizajnerski dvojac Boudoir - Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić.

Instalacija NIVEA kreme promjera 100 centimetara postavljena je u središte prvog dijela izložbe jer je
bijela krema u kultnoj plavoj kutijici početak priče o uspjehu najpoznatijeg svjetskog brenda za njegu kože te i danas predstavlja središte njegovog razvoja. Danas se 125 milijuna NIVEA krema svih veličina godišnje proda u 200 zemalja svijeta.

Video vremeplov povezuje dva dijela izložbe te spaja tradiciju i suvremene vrijednosti. Započinje originalnom kino reklamom iz 1922. i nastavlja priču o obitelji, nježnosti, ljubavi, iskrenosti,
dodiru i pouzdanosti - najvažnijim 'sastojcima' života koji, kao i krema, ostaju nepromijenjeni i povezuju generacije.

Originalna prva pakiranja, fotografije i oglasi posjetitelja vode na putovanje koje počinje samozatajnom ljepotom 'femme fragile' 1911. godine, prelazi iz Art Nouveau boudoira na osunčane plaže i planine, na krilima Art deco-a prolazi svjetski rat i kroz revolucionarne 60-te i 70-te dolazi do slika kojih se već možemo bolje prisjetiti, putem mijenjajući koncept ljepote i njege, inovacijama koje su bile simboli novih generacija.

Poseban dio posvećen je toj kremi u Hrvatskoj. Art deco oglasi iz 30-ih godina, oživljenih u kultnom filmu 'Tko pjeva zlo ne misli', u kojemu glavne protagoniste po zagrebačkim izletištima prati NIVEA. Kako je krema koja nikada nije izašla iz mode postala dio najveće modne priče u Hrvatskoj -
Cro A Portera, dočaravaju njezina posebna izdanja koja su kreirale domaće dizajnerske zvijezde.

Izložba je otvorena do 17.travnja. Ulaz je besplatan, a svaki posjetitelj uz fotografiju na kojoj može postati dio NIVEA uspomene, sa sobom može ponijeti i malu NIVEA kremu.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju