Porukama na jumbo-plakatima 'Stadioni bez vrijeđanja - škole bez nasilja' i 'Politika bez uvreda - škole bez nasilja' počinje drugi val kampanje 'Stop nasilju među djecom'.
I dok je prije sedam godina cilj kampanje bio povećati svijest javnosti o problemu nasilja među vršnjacima, danas je cilj potaknuti građane, tvrtke, novinare, učitelje, roditelje, bake, djedove, navijače, donositelje odluka, djecu i mlade da osobno pridonesu borbi protiv te vrste nasilja.
U izradi su još jumbo-plakati s porukama o ulozi obitelji i medija u stvaranju društva u kojem će biti manje nasilja.
'Opipljivi rezultati u borbi protiv nasilja postignuti su u suradnji s više od 150 škola koje nose naslov Škola bez nasilja. U njima je nasilje među djecom prepolovljeno, a škole trajno rade na odgoju i sustavu koji nasilje sprječava, ali i kad se ono dogodi, na njega se primjereno reagira. No te rezultate nije moguće održati ili širiti ako se ne uključi šira društvena zajednica', izjavila je u povodu početka novog dijela kampanje predstojnica UNICEF-ova ureda za Hrvatsku Lora Vidović.
>> Što kada se roditeljski stavovi sukobe?
>> Uznemirujući trend 'djevojčica žena' u porastu
Tijekom dosadašenje kampanje, na zahtjev škola, UNICEF je 2009. pokrenuo dodatak programu za smanjivanje nasilja putem interneta i mobitela pod nazivom 'Prekini lanac!'.
Akciju 'Stop nasilju među djecom' zagovara prvi UNICEF-ov ambasador dobre volje Zlatan Stipišić Gibonni, a u njezino promicanje uključio se ove jeseni UNICEF-ov sportski prijatelj hokejaški klub Medveščak te igrači kluba - 'medvjedi' Alan Letang i John Hećimović kao glasnogovornici akcije.