Galerija
Cara, Amber, Alexa i drugi su se tako u sklopu kampanje našli pred objektivom planetarno popularnog fotografa Petera Lindbergha čije su crno-bijele fotografije dio novog vizualnog identiteta Douglasa. Kao fotograf čije fotografije nailaze na oduševljenje javnosti zbog njihove prirodnosti, autentičnosti i dubine emocija, Peter Lindbergh nametnuo se kao idealno rješenje za potpuno novi izgled Douglasa.
„S novom vizualnom kampanjom želja nam je potaknuti žene da ostanu vjerne sebi. Moderna ljepota govori o individualnosti, autentičnosti i samopouzdanju.“, izjavila je Tina Müller, direktorica Douglasa.
Pored 300 pozvanih gostiju, eventu su nazočili osobno Peter Lindbergh, Cara Delevingne, Amber Valletta i Caro Daur koji su pružili podršku Douglasu u prenošenju snažne poruke o modernoj ljepoti koja treba biti autentična i temeljena na samopouzdanju. Ljepota proizlazi iz unutarnje snage i znači imati hrabrosti pokazati pravog sebe jer ništa nije ljepše od jedinstvenosti, zbog čega je kampanja prigodno nazvana #doitforyou.
Pokretanje ove vizualno snažne kampanje označava važnu prekretnicu Douglasa u provedbi strategije #FORWARDBEAUTY s kojom Douglas namjerava dodatno osnažiti i proširiti svoj položaj na tržištu ljepote i kozmetike u Europi te temeljno preoblikovati svoj imidž. Cilj Douglasa je pozicioniranje u sektor premium trgovine kozmetikom koja će u budućnosti nuditi individualni i ekskluzivni asortiman kako bi svojim kupcima pružili samo najbolje.