Cara Delevingne i Amber Valletta zaštitna su lica novog Douglasa
Galerija +3 Berlin je 30. svibnja ugostio neka od najpoznatijih imena na međunarodnoj modnoj i beauty sceni povodom predstavljanja novog vizualnog identiteta Douglasa, vodećeg europskog lanca parfumerija. Na ekskluzivnom večernjem događaju organiziranom za novinare iz različitih zemalja, Douglas je predstavio kampanju za moderno razumijevanje ljepote čija su zaštitna lica top model Cara Delevingne, Amber Valletta, Alexa Chung, Lineisy Montero, Jon Kortajarena i popularna njemačka influencerica Caro Daur.
PR
Cara, Amber, Alexa i drugi su se tako u sklopu kampanje našli pred objektivom planetarno popularnog fotografa Petera Lindbergha čije su crno-bijele fotografije dio novog vizualnog identiteta Douglasa. Kao fotograf čije fotografije nailaze na oduševljenje javnosti zbog njihove prirodnosti, autentičnosti i dubine emocija, Peter Lindbergh nametnuo se kao idealno rješenje za potpuno novi izgled Douglasa.
„S novom vizualnom kampanjom želja nam je potaknuti žene da ostanu vjerne sebi. Moderna ljepota govori o individualnosti, autentičnosti i samopouzdanju.“, izjavila je Tina Müller, direktorica Douglasa.
PR
Pored 300 pozvanih gostiju, eventu su nazočili osobno Peter Lindbergh, Cara Delevingne, Amber Valletta i Caro Daur koji su pružili podršku Douglasu u prenošenju snažne poruke o modernoj ljepoti koja treba biti autentična i temeljena na samopouzdanju. Ljepota proizlazi iz unutarnje snage i znači imati hrabrosti pokazati pravog sebe jer ništa nije ljepše od jedinstvenosti, zbog čega je kampanja prigodno nazvana #doitforyou.
PR
Pokretanje ove vizualno snažne kampanje označava važnu prekretnicu Douglasa u provedbi strategije #FORWARDBEAUTY s kojom Douglas namjerava dodatno osnažiti i proširiti svoj položaj na tržištu ljepote i kozmetike u Europi te temeljno preoblikovati svoj imidž. Cilj Douglasa je pozicioniranje u sektor premium trgovine kozmetikom koja će u budućnosti nuditi individualni i ekskluzivni asortiman kako bi svojim kupcima pružili samo najbolje.