Kako se navodi u najavi, film prati tri dana u životu fitness-influencerice Sylwije te nam nudi nam uzbudljiv pogled iza kulisa te fascinantne industrije.
Energična i predana svom poslu, Sylwijina javna persona pršti zaraznom pozitivnošću.
No u intimi četiri zida njezina prpošna osobnost postaje hladno povučena i otkriva bolnu prazninu ispod brižno izgrađene blještave fasade.
Iako je kao zvijezda društvenih mreža okružena odanim zaposlenicima i stotinama tisuća obožavatelja, Sylwia žudi za tim da iskusi istinsku prisnost. Kada s fanovima podijeli svoje osjećaje usamljenosti, zauzvrat dobije više nego što je očekivala, stoji u najavi.
Film koji je izabran u službenu selekciju Cannesa 2020., hvaljen je od kritike kao blještava i sjajna studija karaktera koja počinje kao još jedna filmska posveta ludilu društvenih mreža, a u jednom trenutku posve neočekivano skreće u malo mračnije zakutke ljudske psihe (Deborah Young, Hollywood Reporter).
Hvale ga, prenosi ZFF, i kao jedno od prvih ostvarenja uopće koje se na kvalitetan način pozabavilo temom izbjegavajući klišej o influencerima kao površnim ljudima (Seventh Row) te kao osvježavajući film koji, umjesto da postane osuda društvenih mreža, hladne glave promatra svijet influensanja onakvim kakav on i jest: kao cjelodnevni posao (Marta Balaga, Cineuropa).
Film je prikazan na prestižnim međunarodnim festivalima kao što su oni u Rotterdamu, Göteborgu i Tallinnu te u natjecateljskom programu Zagreb Film Festivala 2020.
U hrvatskim se kinima prikazuje u distribuciji Zagreb Film Festivala, a kinopremijeru ima u okviru Ženijalnih dana, tradicionalne filmske manifestacije posvećene Međunarodnom danu žena, koja će se održati od 6. do 8. ožujka. U prvom tjednu moći će ga se pogledati u 20 kina, a popis se nalazi na stranicama ZFF-a.