Damska elegancija i tamna mističnost glavne su odrednice nove kolekcije modnog brenda eNVy room za proljeće /ljeto 2016. U prvom planu su zvonoliki rukavi, čipka, šljokice i prozirni materijali s cvjetnim uzorkom te ženstvenim mašnicama.
'Kampanja predstavlja kolekciju koju najbolje opisuje sintagma 'Dark romance'. Osim crne boje koja daje dozu mističnosti, duh sedamdesetih se jako osjeti u ovoj kolekciji koja je izrazito senzualna i provokativna, ali istovremeno i nježna', izjavili su dizajneri Nikica Ivančević i Vjeko Franetović.
Zaštitno lice ove kampanje je hrvatska manekenka Antonija Topić, koju zbog sličnosti sa slavnom holivudskom glumicom mnogi nazivaju hrvatskom Julijom Roberts. S glavnom zvijezdom ‘Zgodne žene’ dijeli sličan osmijeh, tople oči i raskošnu kosu.
Dugonoga brineta ima uspješnu karijeru u inozemstvu, a posljednjih nekoliko godina živi na relaciji Zagreb-Milano-Hamburg-Kopenhagen.
Ima potpisan ugovor sa skandinavskom agencijom Le Menagement, a snimila je kampanje za brend C&A i Esprit, te radila na editorijalima za poznate modne magazine poput Ellea, Grazije i Cosmopolitana.
Lijepa Antonija aktivna je i na Instagramu, a njezin profil otkriva kako je riječ o netipičnoj manekenki koja uživa u ‘zabranjenim’ zalogajima. Uz to obožava putovati te fotografirati svojeg psića.
Zavirite u našu fotogaleriju i provjerite koliko Antonija Ropić sliči poznatoj holivudskoj glumici.