Kako bi što bolje dočarali najnovije modele snimili su i prvu kampanju u kojoj traperice predstavljaju stvarne žene. Katja, Lucija i Ana različitih su tipova građe i idealna su zaštitna lica ovog novog brenda koji svojim modelima oduševljava ljubitelje traperica.
Imaš dobre čehla! Vjerojatnije će kompliment glasiti: 'Imaš dobre hlače!', malo tko danas govori šatrovački. Ime možda zvuči nostalgično, ali brend Čehla zapravo je početak priče u kojoj više nećete čuvati one jedne 'mršave traperice' iz vremena kad su vam traperice dobro stajale, a u nadi da ćete jednog dana ponovno stati u njih.Čehla nikako nisu zamišljene kao traperice 'plus veličine'. Zamišljene su kao traperice vaše veličine, a prva kampanja posvećena je potvrđivanju te ideje
U toj ćete se priči osjećati i izgledati dobro u ovom, sadašnjem trenutku. Čehla nikako nisu zamišljene kao traperice 'plus veličine'. Zamišljene su kao traperice vaše veličine, a prva kampanja posvećena je potvrđivanju te ideje.
Kratka potraga na društvenim mrežama za ženama koje nisu profesionalni modeli, ali su ipak dovoljno odvažne stati pred fotoaparat i utjeloviti ideju brenda, rezultirala je neočekivano velikim brojem prijava i gotovo nemogućim zadatkom odabira.
Katja Mataija, Lucija Boras i Ana Krupa prekrasne su i fotogenične djevojke, zaista pravi izbor za modele kruška kroja. S ležernim frizurama frizerke Ivane Mihelin, neutralnim make up-om vizažistice Matee Musić i u bijelim muškim košuljama, svojim oblinama privlače pažnju samo na Čehla svijetle, pomalo retro plave traperice.