Meggie Štenta oduvijek je bila kreativka, a kada se zaposlila u jednoj trgovini začina, pretvorila je izloge u pravu malu čaroliju. To je primijetila njezina kolegica koja je imala svadbu za nekoliko mjeseci i pitala je bi li joj htjela dekorirati salu. Reakcije gostiju, kaže Meggie, bile su neprocjenjive, pljeskali su joj, čestitali, hvalili, a i mladenka je ostala zapanjena.
Osmijeh od uha do uha, suze u očima i čvrsti zagrljaj. Učinila sam mladu sretnom - tada sam znala da je to ono što želim raditi svaki dan. Kada sam vlastito vjenčanje morala odgoditi zbog korone, odlučila sam kreirati planer za vjenčanje. A kada sam ga konačno kreirala, bilo mi je žao da ga imamo samo moj zaručnik Filip i ja. Odlučila sam i s drugim parovima podijeliti ovaj proizvod koji neće biti samo za ukras, nego će im stvarno pomoći, uljepšati im planiranje vjenčanja i biti lijepa uspomena, priča Meggie.
Tako je nastao "I said yes", brend koji slavi najljepše trenutke života, a u svom asortimanu ima vodič kroz organizaciju vjenčanja i vodič za kume. Vodiči su napravljeni na temelju Meggienog dugotrajnog istraživanja problema stvarnih mladenki i kuma, te je na temelju tog istraživanja nastao i njezin diplomski rad.
Oba vodiča su jako bogata sadržajem. Vodič "I said yes!" broji 28 savjeta za mladu, dok vodič "I said go girl!" broji 31 savjet za kumu. Primjerice, kod dijela za pozivnice nalaze se trendovi pozivnica kako bi mladenka znala što je trenutno u modi, prostor za skicu savršene pozivnice, primjeri teksta za pozivnice kao inspiracija, prostor za probni tekst i prostor za završni tekst, a kod dijela vjenčanica tu su savjeti za biranje modela prema građi, prostor za upisivanje dogovorenih termina probe, prostor za upisivanje i uspoređivanje modela haljina koje su se mladenki svidjele i bilješke.
Vodič za kume "I said go girl!" objašnjava koji su kumini zadaci i njezine uloge, što ona plaća, koje su joj zajedničke dužnosti s kumom i slično. Sadrži i dio o financijama u kojem se objašnjava kako izdržati financijski pritisak, kako odrediti budžet ili napraviti plan štednje, kako pomoći mladoj s isprobavanjem vjenčanica, a tu je i dio za planiranje djevojačke na 34 stranice i ima sve što je potrebno kako bi se isplanirala najbolja djevojačka večer.
Nekada kume ili prijateljice kupuju vodič za svoju mladenku, pa mi šalju video sadržaje s reakcijom koje ne dijelim na društvenim mrežama jer su privatni, ali mogu vam reći da su tu jako često suze radosnice kod mladenki, a onda i kod mene. Eto, samo radi takvih reakcija radim ovaj posao. Uveseliti nekoga, znati da si dio nečega što je toj osobi jedna od najvažnijih stvari u životu, znati da će tvoj proizvod biti jedna lijepa uspomena, pa i za 10, i za 20 godina, e to je nešto posebno. Nekako vjerujem da čovjek nikad ne može biti u potpunosti sretan, osim ako ne usreći drugu osobu, ističe Meggie koja je pomno osmislila i ambalažu vodiča.
Vodič kroz organizaciju vjenčanja dolazi u luksuznom pakiranju koje podrazumijeva poklon kutiju krem boje s mašnom, a na samoj kutiji nalaze se imena mladenaca otisnuta zlatnom folijom. Vodič za kumu dolazi u sličnom pakiranju, razlika je samo u boji kutije i folije – kutija vodiča za kumu je rose gold boje, a folija je bijela, te se uz ovaj vodič dobiva i kartica "Hoćeš li mi biti kuma?".
Cijena vodiča za mladenke "I said yes!" je 199 kuna, a vodiča za kumu "I said go girl!" 169 kuna. Vodiče se može se kupiti i kao set po promotivnoj cijeni od 368 kuna, a svaki planer dolazi posebno zapakiran u personaliziranoj kutiji.
'I said yes' ima i fanove čemu se nikad nisam nadala, cure koje naručuju po četvrti put, za sve svoje prijateljice koje se udaju, one koje mi pišu svoje ideje o tome što bih još mogla plasirati kao proizvod i one koje mi se javljanju za savjete u vezi svog vjenčanja. Toliko sam zahvalna na takvoj zajednici jer to je ono što 'I said yes' i je, zajednica. I svakodnevno sam toliko u čudu i toliko sretna da sam okružena tako divnim ženama, kaže vlasnica brenda "I said yes".