Ova vježba aktivira zadnju ložu i podiže stražnjicu pa ćete uz nju biti bez problema spremni uskočiti u ljetni šorc.

  Galerija Most opruženih nogu - 11 Most opruženih nogu - 10 Most opruženih nogu - 9 +6 Most opruženih nogu - 2

U našem Fit izazovu, u 16 videa, s trenericom Ninom Šuprinom i nutricionisticom Zrinkom Babić naučite pravilno izvoditi vježbe koje će oblikovati vaše tijelo te kreirati uravnotežene i ukusne obroke zbog kojih ne trebate provesti sate u kuhinji.

Pratite nas svaki dan i naučite neku novu vježbu ili recept koji ćete uz PIK šunke napraviti u samo nekoliko minuta kako biste u njemu uživali nakon treninga, i to na otvorenom ili bilo gdje – jer bilo što može poslužiti kao stol kada se odlučimo hraniti zdravo i po planu prehrane.

Ovaj put donosimo vam vježbu koja aktivira zadnju ložu i podiže stražnjicu pa ćete uz nju sretni uskočiti u kratke hlačice. Možete je izvoditi kod kuće, ali i u vanjskim teretanama.

Most opruženih nogu - 2 Most opruženih nogu - 2 (Foto: Pavao Bobinac/Nova Studio)

VJEŽBA – MOST OPRUŽENIH NOGU

Ispružite noge na povišenom te podvlačite zdjelicu bez uvijanja leđa. Udahom podižite zdjelicu, držite trup stabilnim, stisnite trbuh, zadržite sekundu pa polagano izdahom spustite. Ponavljajte ovu vježbu koja podiže stražnjicu i aktivira zadnju ložu 20 puta ili je izvodite 45 sekundi.

Most opruženih nogu - 3 Most opruženih nogu - 3 (Foto: Pavao Bobinac/Nova Studio)

KADA JESTI NAKON TRENINGA?

Ne zaboravite jesti do sat vremena nakon treninga i zapamtite – baš sve može poslužiti kao stol.
Vježbate li vani, ponesite hranu sa sobom i uživajte u svježem zraku i ukusnim zalogajima koje ste sami pripremili.

Kako biste ostvarili željene ciljeve, vrlo je važno u svoju dnevnu rutinu uvrstiti uravnoteženu prehranuobroke sa smanjenim masnoćama i bogate proteinima kako biste nahranili mišiće. Ne zaboravite ni ugljikohidrate, kojima ćete vratiti izgubljenu energiju.

Za takve obroke ne trebate utrošiti previše vremena, pogotovo ako imate kvalitetne namirnice koje ne zahtijevaju termičku obradu ili posebnu pripremu.

Most opruženih nogu - 10 Most opruženih nogu - 10 (Foto: Pavao Bobinac/Nova Studio)

PIK Pureće šunke, Kuhana i Šunka u ovitku bogate su proteinima i s niskim sadržajem masnoće, pa se uklapaju u sve fit obroke. Odličan su izbor za laganu večeru nakon treninga jer će porcija od 85 do 100 grama PIK-ove šunke zadovoljiti 30 – 50 % dnevnih potreba za proteinima. S obzirom na to da PIK-ove šunke sadrže samo 2 % masnoće, one su omiljen izbor svakomu tko se brine o svome tijelu jer se u njima može uživati bez grižnje savjesti.

Ovu zahvalnu namirnicu možete kombinirati s drugim proteinima poput jaja, svježeg sira ili piletine i tako podebljati obrok proteinima, koji će uz nju postati još slasniji.

Most opruženih nogu - 7 Most opruženih nogu - 7 (Foto: Pavao Bobinac/Nova Studio)

Za PIK-ovu Kuhanu i Šunku u ovitku birani su najfiniji komadi svinjećeg buta s kojeg je odstranjen višak masnoće, one ne sadrže nikakve dodatke, umjetna bojila ni pojačivače okusa, a konzumirati ih bez problema mogu i oni koji ne podnose gluten.

Dok su PIK pureće šunke napravljene od najkvalitetnijih komada purećeg mesa, prirodno bogate proteinima, također ne sadrže gluten, soju, umjetna bojila ni pojačivače okusa. Imaju smanjen udio soli i mali udio masnoće te nisku kalorijsku vrijednost, stoga su idealna namirnica želite li skinuti višak kilograma koji vas muči. Pečena, Dimljena, Mediteranska ili Classic, odlično će se uklopiti u vaše svakodnevne kulinarske kreacije i uravnotežene obroke.

Most opruženih nogu - 4 Most opruženih nogu - 4 (Foto: Pavao Bobinac/Nova Studio)

Pripremajte kreativne obroke i pridružite se našem Fit izazovu te zamijenite loše navike dobrima, uz koje ćete se svaki dan osjećati ugodno u svojoj koži. Uz Fit izazov transformirajte svoje tijelo i započnite putovanje prema boljoj i zdravijoj verziji sebe

Pseći hod Spremni za kratke rukave i hlačice! Učvrstite noge, ruke i stražnjicu jednom vježbom

Pseći hod Pseći hod: Zabavna vježba kojom jačamo trup i razvijamo motoriku

Plutajući izdržaj: Vježba koja oblikuje cijelo tijelo - 12 Oblikuje cijelu figuru: Vježba koja učvršćuje svaki mišić na tijelu i popravlja držanje

Nova StudioSadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom PIK Vrbovec po najvišim profesionalnim standardima.

 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju