U drugoj trudnoći 28-godišnja Jasmina Crnojević iz Kutine došla je do 100 kilograma, nakon poroda smršavjela je četiri kilograma i tu je stalo. Poslije dva mjeseca bezuspješnih dijeta i odricanja u prehrani odlučila je pomoć potražiti kod trenera Stane Baruna koji je brojnim ženama pomogao da transformiraju svoja tijela i promjene način života.

Galerija Jasmina Crnojević iz Kutine smršavila je 12 kilograma bez jo-jo efekta - 3 Jasmina Crnojević iz Kutine smršavila je 12 kilograma bez jo-jo efekta - 5 Jasmina Crnojević iz Kutine smršavila je 12 kilograma bez jo-jo efekta - 6 +3 U drugoj trudnoći Jasmina je došla do 100 kilograma  

Sada imam 84 kilograma, do sada sam se izgubila 12 kilograma, odnosno 11 centimetara u struku, u bokovima 8 centimetara, u bedrima po 5 centimetara i listovima po 5 centimetara. I planiram još ići u minus, za mene pozitivan minus, zadovoljno kaže Jasmina Crnojević, mama dvoje djece zaposlena kao odgajateljica u vrtiću koja je u četiri mjeseca treniranja promijenila svoje tijelo, ali i život.

Preko prijateljice Ane saznala je za fitness centar Pro Forma iz Kutine u kojem treneri pomažu polaznicima da smršave pomoću jedinstvene metode "non-aero split by Stane B" koju je osmislio trener fitnessa Stane Barun. Stotine žena već je uspješno smršavjelo i transformiralo svoja tijela pomoću ove metode koja obećava da se izgubljeni kilogrami neće vratiti.

Jasmina je krenula na treninge dvaput tjedno po sat vremena i vrlo brzo počela osjećati promjene vježbajući po metodi u kojoj rade svi mišići tijela, a poslije treninga osjećala se poletno i sposobno jer je sve na tijelu razgibano i funkcionira. No, nije išlo lako. U prvih mjesec dana postojali su trenuci kada je željela odustati zbog vrlo izazovnih treninga.

Poslije dva mjeseca bezuspješnih dijeta i odricanja u prehrani, Kristina Crnojević iz Kutine odlučila je pomoć potražiti kod trenera Stane Baruna koji je brojnim ženama pomogao da transformiraju svoja tijela i promjene način života



Svaki mišić na tijelu mi se upalio, a sad bi rekla da je napokon kvalitetno vježbao. Nisam mogla trčati uz stepenice, izaći iz automobila, bedra i listovi su me toliko boljeli da sam mislila da sam kod vježbanja gadno negdje pogriješila. I došla ja s tom pričom treneru, a on je moje jadikovanje poslušao i smireno me ohrabrio 'neka, neka, proći će na treningu'. I tako zaista je.

Gurao me dalje taj lijepi osjećaj nakon treninga, ugodni trnci po mišićima i osjećaj da mogu potrčati, čučnuti i skočiti bez škljocanja koljena te bolova u rukama i leđima
, priča Jasmina. Potrebno je bilo i promijeniti prehrambene navike, a 28-godišnjakinja priznaje da joj je najteže bilo smanjiti slatko.

Za početak sam se odrekla tri žličice šećera u kavi koju pijem triput na dan, dakle 9 zličica čistog šećera dnevno. Sada šalicu kave zaslađujem sa Stevijom koju su mi treneri preporučili u svojim neiscrpnim savjetima. Jako sam smanjila unos slatkiša koji su mi bili najdraži pa mi je to bilo najteže ukloniti i smanjiti u navici. Ali isplatilo se, otkriva.

Danas je glavna stvar u njenom jelovniku - više povrća u juhama, umacima i prilozima. Po jednu žličicu chia sjemenki i lanenih sjemenke dodaje obroku, za koje savjetuje da malo odstoje kako bi nabubrile, dok doručak čine četiri žlice žitnih pahuljica s mlijekom od 1,2 ili 2,8 posto mliječne masti.

Kuham kus kus, ječam, integralna rižu, solim jela himalajskom soli, pečem na kokosovom ulju što su sve predivni okusi za koje nisam ni znala dok mi trenerica Ivana nije dala savjete i prijedloge jela u našim razgovorima poslije treninga, kaže.

Jasmina Crnojević iz Kutine smršavila je 12 kilograma bez jo-jo efekta - 7 U drugoj trudnoći Jasmina je došla do 100 kilograma (Foto: Privatna fotografija)

Mamama male djece nije lako pronaći vremena za vježbanje i posvećivanje sebi, ali Jasmina ima savjet:

Najvažniji savjet bi bio – planirajte čuvanje djece. Zamolila sam svekrvu da pokuša isplanirati smjene da mogu ići na treninge, a uspjele smo skombinirati i da svekar čuva djecu pošto su moji roditelji udaljeni 25 kilometara. Muž je također krenuo sa mnom na treninge što nam je još zanimljivije jer se međusobno potičemo. Bilo je raznih situacija i svakodnevnih obaveza, ali bih mu ujutro rekla da ne zaboravi na trening popodne i nije bilo odustajanja.

Savjet mamama bi bio da srede djecu, nahrane i presvuku ih, da bez brige mogu ići na čuvanje. Spakirajte svoje torbe i odlazite redovito na treninge jer je to super osjećaj te korisno i potrebno svima
, poručuje Jasmina. A upravo su podrška i pohvale obitelji i prijatelja jedna od ključnih stvari za uspjeh.

Muž, roditelji, braća i sestre, kuma i radne kolegice, svi su mi govorili da sam se skroz sredila i stesala liniju. Njihovi osmjesi, pohvale i zagrljaji podrške neizmjerno me raduju, sa smiješkom kaže Jasmina Crnojević te daje 3 najvažnija savjeta za gubitak kilograma bez jo-jo efekta:

1. Jesti 6 do 7 zdravih obroka dnevno.

Razmišljajte o tome što ćete pojesti. Kada bi me uhvatila glad i želja za slatkim, a nisam znala što bih pojela, jednostavno sam posegnula za bananom i popila čašu vode.

2. Dnevno piti barem 3 litre vode i 3 zelena čaja.
Do nedavno nisam mogla pogledati zeleni čaj, ali uopće nije loš.

3. Izbaciti šećer.

Slatke namaze, slatkiše, grickalice i brzu hranu jer je to zaista nepotrebno. I ne jesti ništa bar dva sata prije odlaska na spavanje.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju