Da Goran Ivanišević jutro započinje žongliranjem teniskim lopticama, a Andrea Andrassy nakon posla hita na tržnicu ne bi li u zadnji čas stigla kupiti sve što joj je potrebno za ukusan kasni ručak ili ranu večeru, otkrio je Juicy #odjutradosutra nagradni natječaj održan na Juicy FB stranici. Ovim jednodnevnim natječajem svi sudionici imali su priliku zaviriti u neke od svakodnevnih aktivnosti poznatih Juicyjevih ambasadora koji su, osim Gorana i Andree, uključivali još i koktel majstora Marina Nekića i gastro blogericu Domaćicu Sanju Mijac koji su, objavljivanjem vlastitih Juicy trenutaka svakog sata, svim sudionicima natječaja postavili ukupno 16 kreativnih dnevnih zadataka. Sudionici natječaja bili su pozvani da podijele svoj idealan trenutak, a autori najkreativnijih fotografija svakog su sata imali priliku osvojiti Juicy pakete, dok je dvoje autora ukupno najboljih fotografija osvojilo LG 10“ tablet i CineStar filmsku poklon karticu.
Ovaj jedinstven kreativni natječaj, koji je izazvao velik interes ne samo postojećih, već i novih Juicy fanova s ukupnim dosegom preko 120.000 ljudi, održan je u sklopu kampanje „JUICY – Od jutra, do sutra“ kojom se na najbolji način naglašava želja da, bez obzira radi li se o Juicy 100%-tnim sokovima ili nektarima, Juicy Fruits, Juicy Vita, Juicy Kids ili Juicy Fresh sokovima, Juicy svojim potrošačima svih generacija uljepša svaki dan uz pružanje maksimalnog voćnog užitka, od ranog jutra pa sve do večeri. Uz to, Juicy je među prvima održao nagradni natječaj na društvenim mrežama u stvarnom vremenu tijekom gotovo cijelog dana i time nastavio s uvođenjem novosti u komunikaciji sa svojim potrošačima i fanovima na hrvatskom tržištu.
„Da, žongliranje teniskim lopticama moj je idealan početak dana, a sad sam otkriven“, kroz smijeh je izjavio Goran Ivanišević, dodavši: „No, drago mi je zbog toga, jer sam nakon ovog natječaja primijetio da su to počeli prakticirati još neki ljudi u susjedstvu.“ Andrea Andrassy, koja je isto sudjelovala u ovom natječaju, izjavila je: „Jako mi je drago što se velik broj ljudi uključio u Juicyjev kreativan natječaj i nadam se da ih je on možda potaknuo na barem malu promjenu u svakodnevnoj rutini“.
Više informacija o Juicy sokovima možete saznati na internet stranici www.juicy.hr, Juicy FB stranci, Juicy Instagram profilu te Juicy You Tube kanalu.