Trik s kojim ćete istopiti 20 posto više kalorija dok hodate

Podijelite na

Hodanje je najjednostavniji način fizičke rekreacije, a i samo pola sata hodanja dnevno može učiniti puno za zdravlje kao i za mršavljenje. Uz jedan trik hodanjem možete izgubiti i 20 posto više kalorija nego inače

Autor : Zadovoljna Objavljeno: 31.3.2017 / 09:14

Napravite li malu promjenu dok hodate, možete znatno povećati trošenje kalorija

Napravite li malu promjenu dok hodate, možete znatno povećati trošenje kalorija (Foto: Guliver/Thinkstock)

Brzo hodanje odličan je način tjelovježbe i izgaranja kalorija, no istraživanje američkog sveučilišta Ohio otkrilo je da postoji još bolji način da nabijete kondiciju, očvrsnete mišiće, istopite kalorije i smršavite.

"'Hodanje je najjednostavniji način fizičke rekreacije, a i samo pola sata hodanja dnevno može učiniti puno za zdravlje kao i za mršavljenje'"

Naime, mijenjate li brzinu hodanja možete potrošiti 20 posto više kalorija nego kada hodate ujednačenim ritmom. Mijenjanje brzine hodanja, opisuju znanstvenici, djeluje poput stiskanja papučice gasa, a svaka promjena ritma hodanja zahtijeva i jači rad nogu.

U istraživanju ispitanici su mijenjali brzinu hodanja na pokretnoj traci. Kada su pokušavali hodati brže ili sporije od brzine kretanja pokretne trake trošili su više kalorija. Pročitajte i 7 zakona skidanja kilograma hodanjem bez ijednog posjeta teretani.

Osim mijenjanja brzine hodanja, savjetuju stručnjaci, za bolji učinak hodanja možete se poslužiti i drugim sitnim trikovima: hodajte s ruksakom na leđima, s utezima na nogama, hodajte radeći krivulju, a ne samo po ravnoj liniji i slično.
 

Pročitajte još o ...

Zadovoljna.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Zadovoljna.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Zadovoljna.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se