Već je sve isplanirano, restoran je rezerviran, društvo pozvano, a vaša zamišljena modna kombinacija samo što nije stigla. Kad ono... papirić u sandučiću, a paketa nema. Što sad?
Vjerujemo da su se mnogi od vas našli u takvoj ili vrlo sličnoj situaciji. Iako nije neka utjeha, niste jedini. Evo što vam se sve može dogoditi prilikom kupnje preko interneta, ali i kako većinu toga možete izbjeći.
1. Čekanje u pošti da biste predali ili pokupili paket
Obavili ste većinu dnevnih obveza i još samo trebate pokupiti pristigli paket, pronalazite parkirno mjesto, dolazite pred poštu, a tamo dugačak red kojem se ne nadzire kraj. U tom trenutku požalite što ste uopće nešto naručili online jer gledajući ljude koji nervozno čekaju premještajući težinu s noge na nogu znate da ni vi na red nećete stići tako skoro. Pritom, naravno, svi vaši daljnji dogovori padaju u vodu. Dostava na lokaciju koju sami odabirete i radno vrijeme od 0 do 24 čini se baš kao ono što vam treba.
2. Kada dostava dođe u pogrešno vrijeme
Paket očekujete između devet i jedanaest prijepodne. Sve ste vrijeme bili doma čekajući dostavu, međutim paketa nema. Kada ste već odustali i krenuli van, na poštanskome sandučiću zalijepljena je cedulja s vašim imenom jer je dostava bila sat vremena ranije. Mnogo bi lakše bilo kada biste svoj paket mogli skupiti onda i kada vama najbolje odgovara.
3. Kada stvari ne izgledaju baš kao na fotografiji ili modelu
Malo kome se nije dogodila situacija da ste naručili nešto, a stiglo je sasvim nešto drugo. I dok ste se već zamislili u tim novim tenisicama za trčanje s kojima ćete se lakše uvjeriti da je došao pravi trenutak da dovedete tijelo u formu prije odlaska more, na adresu stiže ili njihova nekvalitetna verzija, ili jedna veća, a druga manja tenisica, ili su pak bojom potpuno drugačije od onih koje ste vidjeli na internetskoj stranici. I tako će vaša top-forma morati pričekati bolja vremena, ali ostaje nada da stranica ima besplatan povrat.
4. Kada dođe krivi broj
Sve je bilo kako treba, pronašli ste predivnu cvjetnu haljinu, naručili je i platili, no ona izgleda kao da je za susjedu osnovnoškolku. Rukavi su prekratki, a gumbi nakon kopčanja samo što nisu puknuli. Kada dođe neodgovarajuća veličina, povrat se čini kao jedina opcija.
5. Komplicirani povrat robe
A kada smo kod povrata… Određene robne marke vrlo jednostavno i bez naknade dostavljaju i obavljaju povrat, dok su druge toliko komplicirane da vam se ne isplati truditi, već neodgovarajuću stvar kupljenu na internetu radije ostavljate na dnu ormara ili poklanjate nekome kome bi odgovarala.
Međutim, uz sve izazove koje ona nosi, mnogima je kupnja preko interneta vrlo draga i bez obzira na navedeno ne žele je se odreći. Ipak kako bi prošla bez nepotrebnih problema, rješenje bi se mglo pronaći u paketomatu.
Hrvatska pošta prilagodila se vremenu i novim trendovima te je osmislila dostavnu uslugu Paket24. Kao što i sam naziv govori, tijekom cijelog dana, svakog dana u tjednu možete preuzeti ili poslati željeni paket pomoću paketomata.
Paketomat je novi inovativni uređaj Hrvatske pošte u koji stanu paketi različitih veličina koji teže do 30 kilograma te dolaze iz Hrvatske ili inozemstva. Takav uređaj služi za isporuku ili slanje paketa, a sastoji se od pretinaca različitih dimenzija i prateće softverske podrške.
Paketomati se nalaze na frekventnim lokacijama diljem zemlje, a sami odabirete koji ćete koristiti za slanje ili primanje paketa. Proces je vrlo jednostavan – SMS-om ćete dobiti podatke o paketu te na poveznici možete pratiti pošiljku i promijeniti adresu dostave.
Po dolasku paketa stići će vam poruka s pristupnim kodom koji je potrebno upisati kada dođete na mjesto na kojem se nalazi paketomat. Naposljetku vam ostaje pokupiti paket i opušteno, bez čekanja i dodatnih komplikacija, uživati u pošiljci kada vama to odgovara.
Uz brojne prednosti, brzinu i jednostavnost, ovaj je način slanja i primanja pošiljke izuzetno epidemiološki prihvatljiv, što je u ovim vremenima izrazito važno.
Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom Hrvatska pošta po najvišim profesionalnim standardima.