Poznato je da u ICT sektoru prevladavaju i najčešće uspijevaju muškarci, a o tome kako takav trend promijeniti i privući što više žena u tehnološku industriju govorit će se na trećoj po redu konferenciji Ladies of New Business koja će se održati 3. ožujka, u prostoru HUB385 s početkom u 17 sati, u organizaciji poslovno-tehnološkog medija Netokracija.
Konferencija koja će okupiti više od 150 sudionica i sudionika iz vrha digitalne industrije ponudit će predavanja i panele o aktualnim temama, a to su kako usmjeriti žene prema ICT industriji u kojoj postoji konstantan nedostatak programera i educiranog kadra sa STEM znanjima, kakva su poslovna iskustva developerica i developera, kako u korporativnom okruženju zadržati poduzetnički duh te kako uskladiti roditeljstvo s karijerom.
Na temu kako privući više žena u IT, razgovarat će HR stručnjaci te osnivačice i osnivači tehnoloških tvrtki: Ana Spasojević (Nanobit), Anita Cvetić Oreščanin (Poslovna inteligencija), Ivo Lukač (Netgen), Tanja Bulbuk (Infinum) i direktorica razvoja ljudskog resursa u Zagrebačkoj banci Jasna Justinić Pakrac, a panel će voditi Vipnetova direktorica korporativnih komunikacija Martina Rizman Matić.
Ivana Galić, direktorica marketinga i korporativnih komunikacija Nove TV i najbolje ocijenjena panelistica proteklih Ladies događaja, u razgovoru s Anom Eterović Klemenčič (Netokracija), otkrit će kako mijenjati stvari unutar velikih, često inertnih sustava te se izboriti za vlastite ciljeve.
'Konferencija 'Ladies of New Business' okupit će više od 150 sudionica i sudionika iz vrha digitalne industrije'
U panelu Developerice u svijetu developera govorit će developerice Ivana Nižetić Kosović (FER), Edita Kustura (Combis), Maja Cvijanović (Ericsson), Jelena Žižić (Ericsson) i jedan developer – Ivan Brkić (Neuralab) s fokusom na inženjerke za razvoj softverskih rješenja, zanimanje koje je itekako atraktivno no, još su uvijek u manjini naspram inženjera. Panel će voditi Iva Soldo (Bamboo Lab).
Posebna diskusija bit će na temu Roditeljstvo u digitalno doba koja je iznimno važna za roditelje koji žele uskladiti obitelj i karijeru pa će digitalni roditelji kao što Eduard Camaj i Nevena Erak Camaj (EratoExpert) te Aleksandra Đermanović (Mediacor) i Luka Kladarić (Noom) o izazovima suvremenog roditeljstva razgovarati s roditeljima i supružnicima Antonijom Bilić Arar (BlaBlaCar) i Ivanom Ararom (Nanobit).
Tu su i popratne aktivnosti, poput programa mentoriranja Digitalni karanfili. Ana Eterović Klemenčič, u ime organizatora pojašnjava: Program mentoriranja spaja mentorirane i mentorice iz ICT-a i digitalne industrije, što je prilika za razmjenu vrijednih poslovnih savjeta i učenje od iskusnijih kolega i kolegica. Digitalni karanfili ne ostaju samo na jednom danu, nego je riječ o programu koji traje tri mjeseca nakon konferencije. Kako kažu naše mentorice i mentori, puno je lakše poslovno i privatno napredovati kad vam savjetom i vodstvom pomažu oni koji su već prošli sličan put.
Treći Ladies of New Business uvodi još jednu novost – popratni program za male digitalce u obliku kreativno-edukativnih radionica koji će se održati u suradnji s dvojcem Smart Lumies i ekipom Jumping Clay.
Konferenciju Ladies of New Business od samih početaka podržava Vipnet, koji u trećem izdanju nastupa kao generalni pokrovitelj. Ovom je prilikom Martina Rizman Matić, Vipnetova direktorica korporativnih komunikacija, izjavila: Vjerujem da u modernom svijetu i biznisu više ne postoje zanimanja rezervirana isključivo za žene ili isključivo za muškarce, pa čak ni kada se radi o zanimanjima koja su poznata kao tzv. 'muški' poslovi. U Vipnetu je puno takvih primjera jer napredovanje i karijera danas jesu i trebaju biti rezultat isključivo vlastitih postignuća, ekspertize, stvaranja rješenja i timskog duha. Ravnopravnost je oduvijek značajan dio naše korporativne kulture, a postotak žena na rukovodećim pozicijama jednak je postotku žena u kompaniji, na razini oko 40 posto. Žene će kao liderice zasigurno odigrati ključnu ulogu u procesu digitalne transformacije kroz koju sada prolaze mnoge kompanije u Hrvatskoj, a konferencija Ladies of New Business sjajna je prilika da razmijenimo iskustva i učimo jedni od drugih.
Zlatni partner konferencije je Zagrebačka banka, a Nikolina Zečić, direktorica Marketinga i iskustva klijenata ovom je prigodom izjavila: Događanje kojim se ukazuje na važnost pozicioniranja žena u digitalu dobilo je veliku podršku Zagrebačke banke. Svaka edukcija koja će naše društvo još malo više približiti digitalnom načinu razmišljanja je poželjna, a kada je tema još vezana uz ulogu žena u takvim inicijativama – tu smo mi iz Zagrebačke banke 'doma'. Naime, naše su ključne 'digitalne' pozicije unutar kompanije u potpunosti popunjene ženama, a u Banci je i inače oko 65 posto žena na rukovodnim pozicijama. U sklopu ovog projekta želimo prenijeti svoja iskustva i inspirirati mlađe kolegice da krenu našim stopama, da preuzimaju nove odgovornosti i izazove bez straha od neuspjeha. Upravo zato s velikim zadovoljstvom prihvatili smo partnerstvo konferencije te izazov mentorstva.'Kao popratna aktivnost postoji program mentoriranja 'Digitalni karanfili' koji traje tri mjeseca nakon završetka konferencije'
Konferenciju podržavaju i Pauza.hr, Vichy, HUB385, Neuralab (koji će ponovno organizirati i video prijenos uživo), medijski partner Zadovoljna.hr, Algebra, Algoritam, Lean In, UX Passion, eStudent, Smart Lumies, Alert, Zaklada Luka i Bistro75.
Događaju u Zagrebu prethodit će Ladies of New Business u Ljubljani koji će se održati 2. ožujka, a 8. ožujka je na redu Beograd, dok 9. ožujka Ladies of New Business po prvi puta stiže u Skopje.
Više informacija o tome kako se prijaviti za konferenciju u Zagrebu te sudjelovati u Digitalnim karanfilima potražite na službenoj web stranici, a organizatori najavljuju i video prijenos uživo.