Pridruži se raspravi o položaju developerica, dizajnerica, project managerica i svih ostalih žena u UX-u uz predavačice iz Infobipa, Fivea, Tacte i Undabota.
Nakon dugo vremena ponovno se okupljamo uživo na 12. izdanju Ladies of New Business konferencije! Zahvaljujući podršci A1 Hrvatska, Fivea, Bornfigtea i Undabota, vidjet ćemo se 19. studenog u HUB385, a ulaznice su dostupne po simboličnoj cijeni od 50 kuna!
S podnaslovom Dame od UX-a, konferencija će pričati o user experienceu (UX) ili dizajnu korisničkog iskustva. UX se odnosi na proces poboljšanja korisničkog iskustva s nekim proizvodom kroz jednostavniju upotrebu tog proizvoda i jednostavniju interakciju između proizvoda i korisnika.
Što možete očekivati na #LadiesZG konferenciji?
Osvrnut ćemo se na poslovno-privatne izazove s kojima se žene u UX-u susreću gotovo isto kao i u bilo kojem drugom (IT) području.
Pa će tako svoja iskustva podijeliti:
● Gabrijela Šitum [Infobip];
● Maša Gavran [Tacta]
● ali i UX/UI snage iz A1 Hrvatska, Fivea, Bornfigtea i Undabota!
Kako znate da je Dame od UX-a izdanje za vas?
#LadiesZG konferencije uvijek su bile otvorene za sve, dame i gospodu! Pa nam se tako mogu pridružiti UX stručnjakinje i liderice, profesionalne dizajnerice, informacijske arhitektice, UX entuzijastkinje, ali i svaka od vas kojoj je potrebna inspiracija za početak karijere, motivacija da preokrene svoju karijeru ili jednostavno savjeti kako se nositi s izazovima rada u IT-u kao žena.
Više informacija o programu dostupni su na službenoj web stranici konferencije Ladies of New Business: Dame od UX-a, a sve aktualnosti možete popratiti i na Facebook događaju.
Sve što vam je potrebno jesu ulaznica i COVID potvrda!
Znamo da u UX-u glavnu ulogu igra psihologija, stoga smo se i mi ovaj put morali poslužiti psihološkim “trikom” - simboličnom cijenom ulaznice. Naime, kako bismo osigurali da će oni koji se prijave na konferenciju doista i doći te kako bi nama, kao organizatoru, bilo jednostavnije znati na koliko posjetitelja možemo računati,
uvodimo ulaznice po cijeni od 50 kuna.
Također molimo da svi polaznici, sukladno uputama Stožera, ponesu i svoje digitalne potvrde o COVID-u. Nadamo se da ćemo vam, usprkos specifičnoj situaciji u kojoj se nalazimo, pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo uživo!
Omogućit ćemo i besplatne brze testove na dan konferencije u prostoru certificirane poliklinike. Više informacija sudionici će dobiti putem posebnog emaila.
Ulaznice su dostupne putem Entrio sustava.