Prvi put u društvenom životu Zagreba doživjeli smo i događaj povodom otkrivanja izloga. Da, dobro ste čuli. Nije otkriven ni spomenik, niti trgovina već dva izloga jedne parfumerije

Da bismo uživali u čarobnim izlozima dosada smo morali krenuti put svjetskih metropola. No, glamur u izlozima zbog kojeg je i nastao termin window shopping stigao je i u Hrvatsku.

Oko stotinjak uzvanika okupilo se ispred izloga zagrebačke parfumerije Flores kako bi bili prvi svjedoci bajkovitih prizora s potpisom svjetski poznatog dizajnera Douglasa Littlea čije su kreativne zamisli krasile izloge nekih od najskupljih robnih kuća u New Yorku.

Svi materijali korišteni prilikom dizajniranja izloga kupljeni su u Hrvatskoj, a i prikazani likovi inspirirani su hrvatskim bajkama

'Lutka u izlogu je prekrivena s 400 kilograma voska. Radio sam s cvijećem i ostalim prirodnim materijalima. Swarovski je donirao svoje kristale za ovaj izlog' otkrio je dizajner Douglas Little.

'Douglas radi trodimenzionalne instalacije inspirirane svijetom mašte koji on sam naziva Disneylandom za odrasle' objašnjava menadžer parfumerije Flores, Ivan Lozić.

Kada su se spustili crni zastori, od blještavog prizora zimsko-glamurozne bajke svima je zastao dah.

Svi materijali korišteni prilikom dizajniranja izloga kupljeni su u Hrvatskoj, a i prikazani likovi inspirirani su hrvatskim bajkama.

Douglas Little osim u Floresu, pristao je raditi još samo na dva dizajnerska projekta u Europi. Tako su prikazani izlozi ove po mnogočemu istančane parfumerije, pravi raritet i art spektakl.

Tajne skrivene u bočici parfema

'Materijali koje koristim nisu pretjerano skupi, ali izgledaju izvrsno primjene li se na pravi način' dodao je njujorški dizajner.

Ovim potezom Flores je mnogim trgovinama i poslovnim prostorima postavio zaista visoke estetske standarde. Željno iščekujemo izazivače!

Više u InMagazinu

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju