Reklamna kampanja za kolekciju proljeće/ljeto 2010. Dolce&Gabbane poigrava se s talijanskom senzualnošću. Kraljica popa Madonna odabrana je za zaštitno lice ženske kolekcije u kampanji inspiriranoj filmom iz doba talijanskog neorealizma

Madonna je snimila kampanju za Dolce&Gabannu i pretvorila se u talijansku kućanicu koja pere posuđe i uživa u špagetima.

Crno bijele fotografije objavljene u časopisu Vanity Fair su najavile reklamnu kampanju za kolekciju proljeće/ljeto 2010. Dolce&Gabanna čije je Madonna zaštitno lice.

Sama Madonna priziva snažnu i sirovu senzualnost jedne od najlegendarnijih glumica Anne Magnani kod koje se meka senzualnost susreće s hrabrom autentičnosti. Cijelu kampanju fotografirao je Steven Klein.

Seksi Madonna s prstima u špagetima

Madonna je također i zaštitno lice Dolce&Gabbana kolekcija naočala za proljeće/ljeto 2010. koje kombiniraju glamur sa svakodnevnim životom.

Kolekcija odiše neobičnim kombinacijama boja i oblim formama, a ljubiteljice ovog modnog dodatka teško će odoljeti modelim akoji će ih ovog proljeća pretvoriti u dive.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju