Iza nove linije grudnjaka s D košaricama stoji reklamna kampanja koja je doslovce zaustavila promet u Velikoj Britaniji. Prekrasne ženske grudi na fotografiji imaju učinak poput kampanje iz 1994. za Wonderbra s koje se smiješila Eva Herzigova

'Kvaliteta vrijedna svakog penija' je slogan koji Marks&Spencer pokušava opravdati veću cijenu grudnjaka s D košaricama, no grudi koje mame uzdahe uspjele su financijske probleme staviti u drugi plan, a pitanje koje je mučilo mnoge je: Tko je djevojka s plakata?

Vlasnica poprsja čije su grudi na plakatu pokrivene svilenim grudnjakom je 23-godišnja Natalie Suliman koja je zaslužna što je prodaja baš tog modela porasla za 163 posto.

Grudi koje vidite na plakatu su potpuno prirodne, a prilikom fotografiranja na njih nije stavljana nikakava šminka.

'Prilikom snimanja fotograf nije želio nikakve promjene, oduševila ga je moja prirodna boja kože', rekla je Natalia te dodala kako su je mnogi pitali jesu li se prilikom snimanja koristili kakvim trikovima koji su joj podigli grudi.

'Ono što vidite na plakatu je pravo', bila je kratka i jasna.

Natalia koju zastupa agencija koja brine o Iman i Noemie Lenoir naslijedila je prekrasnu boju kože od majke koja je porijeklom iz Sudana. kao modek radi tek dvije godine i tvrdi kako nema namjeru graditi karijeru u svijetu mode jer ju to uopće ne zanima.

Natalie je priznala kako se prilično iznenadila kada je prvi puta vidjela jumbo plakat sa svojim grudima.

'Skoro sam doživjela prometnu nesreću kada sam prvi puta ugledala svoje grudi na plakatu. Bilo je nevjerojatno vidjeti ih u takvoj veličini, no mislim kako to nije nešto zbog čega bi se trebala buniti!, rekla je 23-godišnjakinja.

Nakon pojave plakata i reklama u novinama i na internetu prodaja je u Marks&Spenceru porasla za 163 posto.

I dok su oni izuzetno zadovoljni odrađenim poslom, Natalia već ima druge planove. Želja joj je prošetati pistom u donjem rublju s potpisom Victorie Secret...

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju