Nakon Lois Vuittona u čijoj kampanji je pozirala u izazovnoj pozi s torbom obješenom preko noge, Madonna je snimila kampanju za Dolce&Gabannu i pretvorila se u talijansku kućanicu koja pere posuđe i uživa u špagetima

Crno bijele fotografije prikazuju Madonnu kako prstima jede veliku porciju špageta što je gotovo nemoguće jer je stroga kraljica popa takvim obrocima zabranila ulazak u njezino kućanstvo. Mliječni proizvodi i hrana koja sadrži šećer se neće naći na njezinom stolu, a za dobar  izgled zaslužna je stroga makrobiotička prehrana.

No izgleda kako Madonna nije stroga kao što se predstavlja jer je za potrebe kampanje umočila prste u tanjur slasnih špageta i oprala posuđe.

Stefano Gabbana potvrdio je kako Madonna zaista sama pere posuđe kod kuće te tvrdi kako je vrlo praktična osoba.

'Čak sam je vidio i da jede špagete, no ona si to može i priuštiti s obzirom koliko vježba', rekao je Stefano.

Crno bijele fotografije objavljene u časopisu Vanity Fair su najava reklamne kampanje za kolekciju proljeće/ljeto 2010. Dolce&Gabanna čije je Madonna zaštitno lice.

Kampanja je inspirirana talijanskim neorealizmom, što je Madonni koja i sama vuče korijene iz Italije, odgovaralo jer je dobra poznavateljica kinematografije.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju