Tijekom trajanja ljetnog sezonskog sniženja provedena su 474 inspekcijska nadzora i njima su utvrđena ukupno 74 prekršaja, a što je u postotku (15,6 posto) na razini prošle godine.
Utvrđeni prekršaji odnosili su se na neisticanje cijene proizvoda tijekom posebnog oblika prodaje, nepropisno isticanje cijena proizvoda (uz cijene na sniženju nisu bile istaknute cijene u redovnoj prodaji), a zabilježeno je i nekoliko slučajeva nepoštene poslovne prakse.
Sezonskim sniženjem smatra se prodaja proizvoda po sniženoj cijeni nakon proteka sezone.
Konkretno, nepoštena poslovna praksa trgovca odnosila se na oglašavanje određenog postotka sniženja, ali na prodajnom mjestu nije zatečen niti jedan proizvod koji je snižen u tom postotku, kao i oglašavanje popusta u razdoblju koje je obuhvaćalo i razdoblje sezonskog sniženja, pa se proizvod po redovnoj cijeni koja je istaknuta nije prodavao niti u jednom trenutku tijekom 2020. godine i sl.
Sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača te Pravilnika o uvjetima i načinu provođenja sezonskog sniženja, sezonskim sniženjem smatra se prodaja proizvoda po sniženoj cijeni nakon proteka sezone. Proizvod koji se prodaje u okviru sezonskog sniženja mora biti jasno, vidljivo i čitljivo označen redovnom cijenom te novom sniženom cijenom.
Završetkom ovogodišnjeg ljetnog sezonskog sniženja, s početkom rujna, trgovci više ne smiju oglašavati sezonsko sniženje, no proizvodi koji su bili na sezonskom sniženju mogu se prodavati po sniženoj cijeni do isteka zaliha.